Recenze (547)
Síla slova (2007)
Osvěžující film pro ty, kdo rádi přemýšlí. Kromě argumentačních debat a ukázky kořenů války Sever Jih mě oslovilo několik myšlenek - např. směrem k synovi na střední: "Dělej co musíš, abys mohl dělat to co chceš", příp. "Největší slabostí člověka jsou pochybnosti".
Klub poslední naděje (2013)
Gradace filmu výborná, bohužel ten závěr byl takovej do prázdna. Nejvíce oceňuji pohled do zákulisí "kšeftování" s oficiálními léky (asi nejen) v USA.
Jak se zbavit nevěsty (2016)
Fajn odpočinková komedie.
Whitney (2018)
Každému, komu bylo v roce 1990 aspoň 15 let, tak musí mít tenhle dokument v srdci rezonovat.
Hastrman (2018)
Skvělá zápletka. Hezky vykreslená stará doba. Příjemná pohádka pro dospělé.
Dvě nevěsty a jedna svatba (2018)
Když jdu na českou komedii, chci se bavit a nehledám duchaplné řeči. Já se bavil na 100%. 5*
Králíček Petr (2018)
Po dlouhý době jsem s dětmi v kině neusnul. Příběh plyne a i dospělý si tam najde své.
Tlumočník (2018)
Opravdové, uvěřitelné, dojemné, vtipné, napínavé, k zamyšlení. Nechybělo nic.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Spielberga mám moc rád, udivuje mě jaké téma ve svém věku dokázal zpracovat. Film byl akční, dojemný, i k zamyšlení. Ale i trochu roztahaný a na můj věk trochu moc virtuální.
Tátova volha (2018)
Oddechové, vtipné i vážné. Dostal jsem přesně to co jsem čekal.