Recenze (154)
Motorkáři (2003)
Osobne ma touž nebavilo.Dokonca i to vrčanie mi liezlo na nervy.Vidieť malo adrenalínu a skoro celý film samí neger.
Agenti nula nula (2004)
Dobra komedia s trapnymi efektami a malou akciou.Ale naoplatku je tu skvelí výber bojovníc.
Chladnokrevně (2003)
Malo to na male a dal by som tomuto snímku o hviezdu viac.Chyba mi tu viac strelby.Inač filmu nič nechýba,tak treba pozrieť,uvážiť a zhodnotiť.
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
Predošlá časť až taka skvelá nebola,ale tento snímok ma dušu celkom na spravnom mieste.Je sa tu načo dívať nové-neprebraté.Skvelý príbeh ktorý ma trochu i dojal.
Smrtící nenávist 2 (2006)
No tak tento film môže byť rád s mojím hodnotením.Japonsko-americká ducharina ma par skvelých efektov a strašidelný príbeh.Nabehla mi sem tam husia koža a rozhodne pozerať v noci.
Hladina adrenalinu (2002)
Viacej tomu hviezd nedam.Je to jednoduchý akčný príbeh z hôr.Trocha pritiahnuté za vlasy,ale dá sa na to pozrieť bez výčitiek.
Krvavý příliv (1995)
No a je to tu...Prečo také slabé hodnotenie?Herecke obsadenie ujde,ale vadí mi,že sa to odohráva len v ponorke,kde namiesto riadnej akcie sa veliaci hodnostári hašteria a skutek utek.Dostal som stoho klaustrofobiu...brrr.
Bavorák (2003)
No pánečku,to je teda ozaj rusácky kúsok.Kamarati čo utekajú na BMW majú drsné ksichty na polutovnie.A zazračné auto ktoré ma dva defekty a jazdi si po zasneženej dialnici akoby sa nechumelilo.
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Dobrá rozprávka,ktorá vždy zaručí na nadviazanie dalšej časti.I ked nie som moc velkým fandom Harryho,celkom jeho dobrodružstvá žeriem.Ved´ ktorý človek by nechcel vedieť čarovať?U mna to však bohužial zostane čistý premer.
Let's Dance 2 (2008)
Neviem čo ludia vidia na týchto trapných predvádzačkách svojích končatín,do ktorých pustia telesnú elektrinu a hýbu sa v rytme:"modelujem plastelinu".OK!Ja si tiež vyhodím z kopytka a potom zatancujem aj capueru...tak aspon hviezdu.