Recenze (81)
Základ rodiny (2005)
Hrozne nudné a ten záver ? Ona je s jeho bratom a on chodi s jej sestrou? To je aka blbost paneboze 🤦🏼♀️
Já, padouch 3 (2017)
Videla som to uz 50x ( pozera to dcera kazdy den 😀) a stale sa na tom smejem 😂
Temný případ (2014) (seriál)
1.seria 100% 🙏🏼 2.seria 90% 3.seria 95%
Padesát odstínů temnoty (2017)
Ako pri prvej casti aj teraz je 1* za soundtrack. Po hereckej stranke asi lepsie ako prva cast . Mozno to je tym ze ona nehra hlupu studentku a on natvrdnuteho uchyla ale charakter postav sa trosku zmenil . Pribeh nic moc cakala som viac akcie podla traileru stale to je len romanticko- eroticky shit ale vydrzala som to dopozerat
Padesát odstínů šedi (2015)
Ok az take zle to nebolo ale raz staci . Aspon ze na pána Greya sa tak dobre pozera. Nuz ale co zeny na tom filme tak zboznuju nechapem 🤷🏼♀️
Milenci těch druhých (2015)
Taky rozkosny film 😀
Interview (2014)
Strasne sa smejem😂
Holky na tahu (2017)
Bavila som sa, teda bavila ma Zoe Kravitz a este Scarlet obcas aj film bol vtipny, obcas trapny a niektore sceny zbytocne ale nebolo to take zle 🤔😀
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Také trošku zbytočné pokračovanie ...
Wind River (2017)
Mňa tento film nadchol už ukážkami a nemohla som sa dočkať kedy si ho pozriem a vôbec ma nesklamal. Jeremy Renner a Elizabeth Olsen mi k sebe tak skvele pasujú, že si myslím že tomu filmu proste dali ešte 1* navyše.