Recenze (588)
Behaving Badly (2014)
koukat se na to dá, jedině, když pijete captaina morgana s colou, splnil jsem, takže proto jedna hvězdička :-)
Sex Tape (2014)
noooo, nevim, nooo
Ruka v rukávu (2014)
tak některé sceny, jo, parodie, jo:-)
Dovolená za trest (2014)
boží, hlavně se u toho opijte, fakt dobré :-))
Need for Speed (2014)
trochu nereálné v životě, ale co, je to přeci jen hra, tak to chápu :-)
The Zero Theorem (2013)
"Vůbec tady nezapadám, chci mít kontrolu, chci dokonalou duši, ale já jsem podivín" pěkný film, ne pro každého
Kalvárie (2014)
dojemné, ironické, sarkastické a plné emocí.
Jack Ryan: V utajení (2014)
už jsem to někde všechno viděl
Nekonečná láska (2014)
nejde hodnotit jinak, jsem ovlivněm svým životem, ach jo, kéž by byl život jako tento film, není
Zimní příběh (2014)
je to trochu divné, dialogy divné, ale když se na to nedíváme povrchně, velmi pěkné