Recenze (55)
Muži v práci (1990)
Fajn oddychovka s dobrými hercami a niekoľkými vydarenými scénami.
Pach krve (2003)
Z tejto primitívno psychopatickej série asi jediný film,po ktorom sa mi nechcelo vracať..
Desperado (1995)
Pre mňa kult.Banderasova suverénne najlepšia úloha.Sú tam momenty,ktoré si vybavím asi ešte aj o 20 rokov (spoilery!!:scéna s vystrielaním Tarasco baru,vtip v podaní Tarantina,bitka mladíka s Cristosom,scéna z knižnice chvílu pred príchodom Bucha a vlastne aj potom počas toho keď je tam,či hneď úvod s "haluzákom" Buscemim.) Herci výborní či už Antonio,Salma,Buscemi,Almeyda alebo Dany Trejo.A samozrejme gitary:-)Videl som to už vela krát a vždy sa pri tom zabavím.
Konec světa (1999)
Určite to nie je zlý film.Aj keď potenciál,ktorý to malo sa prejavil podla mňa až poslednú polhodinu.Akcie by som uvítal viac,a menej nudných pasáži..Arnold slušne drsný ako vždy,Gabriel Byrne svojho satana zvláda na jednotku,ostatne ako väčšinu svojich úloh.Nad "miernou" bizarnosťou faktu,že prišiel démon z pekla a problémy mu robí nejaký policajt z New yorku sa netreba moc zamýšlať.Na to aby to bolo zábavné je tam dosť dobrých momentov.Možno mierne nadhodnotené ale mne sa to páčilo
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Bezchybné to určite nebolo.Niektoré scény "smrdeli" naivitou viac ako je normálne.Ale mám pocit že sa to na nejaký vážny gangsterský film ani hrať nechcelo.Zabavil som sa.Okrem toho tolko kvalitných hercov na kope ako tu sa často nevidí..