Recenze (55)
Dobrý ročník (2006)
Veľká pohoda.Všetko,čo som chcel o filme napísať som videl už v iných komentároch,takže to len zhrniem.Veľmi príjemný film bez vyslovene ťažkých situácií,plný dobrých postáv,skvelých hercov,úžasne zvolenej hudby a nádherného prostredia.Nie je to vyslovene komédia ale vtipné momenty tam určite sú.
Nesnesitelná krutost (2003)
Perfektný Goerge,naozaj krásna Catherine,vydarené menšie úlohy pánov Rusha či Thortona ale hlavne rýchlo ubiehajúci dej a skvele dialógy a scény.A veľa vtipu.(nie vtipov..)Nechápem ako mi mohol tento film 15 rokov unikať..
Šéfkuchař na grilu (2014)
Príjemna,nekonfliktná(takmer),pohodová oddychovka,plná sympatických postáv a super jedla.Rôzne zaujímavé situácie aj keď žiadna vyslovene zapametateľná scéna.Ale celkovo je film super pozitívny.Také mám rád. P.S:Ten idiot z Primy,čo písal popis k filmu na úvodnej stránke by si zaslúžil dve-tri výchovné..
Sicario 2: Soldado (2018)
Filmársky opäť vynikajúce remeslo.Atmosféra (podporená aj veľmi dobre zvolenou hudbou)by sa naozaj dala krájať.A o dvoch ťažkých frajeroch v titulných úlohách je aj zbytočné sa baviť.Osobne by som uvítal ešte aspoň jednu dve akcie navyše a možno skrátil o pár minút niektoré iné scény ale celkovo to bola kvalitná robota.Viac podobných filmov.
Hezké vstávání (2010)
Aj keď je to film o tom ako niečo zachrániť (v tomto prípade TV program)je to pohodová záležitosť.Páči sa mi energická Rachel ale aj večne nasrdený Ford.Pekný pozitívny film o tom ako nič netreba dopredu vzdávať ale aj o tom ako sa každý môže aspoň trochu zmeniť.
Stážista (2015)
Veľmi príjemne dielo.Jeden z filmov,ktorý dokáže pozitívne naladiť resp. dodať množstvo pozitívnej energie.Prirodzenosť De Nira je miestami famózna a aj slečna Hathaway tu podala slušný výkon.A to ju vo filmoch nejak nevyhľadávam.Prvá polovica je slušná zábava a aj keď v tej druhej to skĺzlo skôr do emočnej roviny celé to pôsobí naozaj sviežo a ako vravím pozitívne.
Dokonalá loupež (2018)
Určite kvalitka.Trochu ma tam iritovala tá rodinná linka ale inak to malo všetko čo od tohto typu filmu očakávam.Napätie,výborné postavy resp.hercov na oboch stranách ale hlavne poslednú 20minútovku.Škoda,že nebolo viac akcie,nakoľko keď už bola tak bola ozaj veľmi slušná.
Dítě číslo 44 (2015)
Film,ktorý síce (aspoň som to nikde nezachytil) nie je natočený podľa skutočných udalostí ale každopádne opäť vykresluje bývalý režim aj v našich končinách ako dosť ťažko psychopatický.Aj keď bol to len priemerný film určite stojí za pozretie.Už len kôli hereckým esám Hardymu,Oldmanovi či Casselovi.Ale bolo aj fajn vidieť znovu niečo z minulosti.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Ppci..Nadupaná,akčná,fantasy pecka.A neskutočný soundtrack.A aby som nezabudol - je to dosť velká zábava.
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
"Tínedžerovina" s príjemnou romanticko-komediálnou atmosférou,s niekoľkými vydarenými scénami,sympatickými postavami (navyše s extra týpkom v podobe učiteľa literatúry),minimom hluchých miest a výborným sviežim soundtrackom.A aj keď ako je inde v komentoch spomenuté originálne znenie je zrejme ozaj TOP,ale myslím,že aj česká verzia sa naozaj vydarila.