Recenze (5)
Jo Nesbø: Doktor Proktor a prdící prášek (2014)
Dvě hvězdičky za úvodní scénu s kocourem a za groteskní postavy. Avšak neustále opakovaný vtip s prděním mi přijde spíš jako sociální experiment autora s cílem "zaujmout" ty méně obdařené diváky...
Predestination (2014)
Takhle úžasně propletené sci-fi už jsem dlouho neviděl. Vždy mě fascinovalo cestování časem a v tomto filmu člověku nezbývá než sedět s otevřenou pusou, když se začíná dozvídat kdo je vlastně onen hlavní hrdina tohoto filmu.
Výchozí bod (2014)
Vlastně nechápu jak tento snímek může mít tak vysoké hodnocení. Úvaha, kterou se zabývá je celkem zajímavá, ale zdlouhavé a nudné protahování míchané se sexuálním životem hlavního protagonisty, který je navíc tak neskutečně otravný a nezajímavý, že nechápu jak by s ním někdo mohl být. Nuda...
Švec (2014)
Hodně zajímavý nápad :) V kostce se nejednalo o další "stupidní" komedii od Sandlera.
Jako ty (2015)
Film mi svou myšlenkou velice připomínal Orwellovo 1984. Místy byl děj dost nudný a přepadaly mě myšlenky, že to vypnu, což jsem naštěstí neudělal. Autor si velice povedeně pohrává s myšlenkou že emoce jsou nemoc, ale že bez nich zároveň nedokážeme existovat. Na filmu se mi kromě chvilkama až neskutečně nudných scén, nelíbilo obsazení a skoro až Shakespearovské vyvrcholení jako z Romea a Julie.