Recenze (35)
Emily in Paris - Season 1 (2020) (série)
Tenhle seriál mě opravdu pobavil a potěšil na duši, navíc sledovat několik minut krásu Paříže je boží, asi je čas oprášit školní znalosti francouzštiny. Tvůrcům lze odpustit, že někdy až moc tlačí na pilu, když se snaží vykreslit rozdíl mezi Američany a Francouzi, ale určitě není záměrem někoho urazit. Seriál vykresluje svět, který je mi na hony vzdálený, ale ocitnout se aspoň na chvíli v jiném světe plném módy mě těší.
Bledé modré oko (2022)
Délka 128 minut filmu vyloženě škodí, děj se místy táhne, aniž by přicházel větší zvrat. Rozmluvy hlavních hrdinů jsou místy zmatečné, vykreslení motivů a povah postav jsou ploché. Atmosféra jako kdyby chyběla, je to škoda, protože téma přináší film zajímavé. Shlédnout se určitě dá, ale že člověk zrovna necítil promarněný čas, se říct nedá.
Seveřan (2022)
Film, který jede na vlně zájmu o vikingskou tematiku, mě zrovna neuchvátil. Ani množství hereckých hvězd mě zrovna svým výkonem nepřesvědčilo. Tempo filmu je velice vláčné, vykreslení vikingské kultury by mohlo být přesvědčivější, divák se do děje nesnadno dostává.
Vlkodlak: Noční lovec (2022) (TV film)
Trochu jsem se podivila, že film má jen kolem 50 minut, ale vlastně mu to dost slušelo, větší stopáž by ho katapultovala k průměrnosti. Příběh je vlastně nesmírně jednoduchý, sejde se pár lovců nestvůr, kteří mezi sebou soupeří a snaží se zbavit nestvůry, dva z nich se dají dohromady proti ostatním a pak se to trochu zamotá. Moc se mi líbí černobílé pojetí s barevným závěrem a vlastně celé vyznění filmu. Je to prostě nenáročná oddechovka.
Dobrou, mámo (2014)
Vyznění filmu ve mně ještě stále rezonuje, trochu mi vadilo pomalé temno filmu a to, že odpovědi na některé otázky byly jen jakoby zmíněny, bavily by mě nějaké flashbacky do situací, které všemu předcházely. Závěr byl nicméně děsivý, ale na film roku bych tento kousek určitě nenominovala.
Vlak do Pusanu (2016)
Po dlouhé době dobrý film, který dokáže vtáhnout do děje, místy pořádně vyděsit a hlavně vám nedovolí spát. Občas má člověk dojem, že v daném žánru už nejde nic moc vymyslet, a tak vznikají spíše komedie a parodie, a přece tento vcelku jednoduchý film ukazuje, že je stále možné natočit působivý zombie horor. Ta rychlost jejich proměny a jejich pohybu byla skvělá.
Přízrak (2017)
Sledovat film jsem vydržela asi 30 minut, vůbec mě to nechytlo. Vadilo mi strašně pomalé temno, dlouhé záběry ničeho, neustále čekání na to, co se stane, co stejně už předvídáte, pak se dočkáte a řeknete si, tak to mám konečně za sebou a zase čekáte. Já v tom nic poetického ani fantasy neviděla, za mě velké zklamání.
Temná věž (2017)
Tohle mě opravdu nebavilo. Příběh jako kdyby začal někde v polovině, takže to člověka nedokázalo vtáhnout do děje ani nemohlo dojít k propojení se s postavami. Prostě film, který rychle zapadne.
Ulice strachu – 1. část: 1994 (2021)
Trochu jsem se tímhle filmem vrátila do studentských let :-) a pobavila jsem se. Místy klasická vyvražďovačka, krev a vřeštění, na další díly jsem se těšila.
Nikdo nevyvázne živý (2021)
Tak do první poloviny film vcelku šlapal a těšila jsem se na to, co se za vším skrývá, prostě na velké finále. To však bylo naprosté zklamání. Za mě horší průměr, 55 %.