Recenze (883)
Úsvit planety opic (2014)
pěkně udělaný, ale za srdíčko mě to nějak extra nevzalo
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Bomba. Nemálo jsem se zasmál. Je to o takovém evropském Forrestu Gumpovi. Je trochu blbej a daří se mu, protože lidi kolem něj jsou blbí taky.
Očista: Anarchie (2014)
Není to zlé, ale ta základní myšlenka zůstává stále nerealistická, což pro někoho může být velký problém. Na druhou stranu se tu oproti prvnímu dílu o trochu víc ukazuje, že né každý je z myšlenky vraždící noci nadšený, tak za to plus. Asi je to i o fous lepší, než první díl.
Lyžařská hlídka (1990)
Jako malý jsem to viděl několikrát a vždy mě to pobavilo. Nejde ale o nic převratného.
Renesance (2006)
Jako jo, špatné to není. Na druhou stranu nějaké převratné taky ne. Grafika zajímavá, ale člověk si nějak zvykne a není to z dnešní pohledu zas nějaká bomba. A ten příběh nic převratného (ale ani blbého).
Lucy (2014)
Slušně natočené něco, co je pěkná blbost. Co by se stalo, kdybyste mohli využívat mozek ze 100%? Podle tohoto byste mohli silou svých myšlenek vše ovládat, že by to i létalo. A nějaký vědec na to téma má i výzkum, že kdyby se mozek využíval z 20%, tak by se dělo to a to, kdyby z 30%, tak to a to. Bla bla bla. Povídat o tom prostě bolí. Ale jinak se na to nekoukalo zle.
Seventh Moon (2008)
Než se začlo nějak vysvětlovat, tj. člověk nevěděl, o co jde, tak celkem napínavé. Pak už moje zaujetí začalo klesat
Zmizelá (2014)
Až na ten konec, který by v českých podmínkách asi nehrozil, a tudíž mi připadal krapet divný, je to bomba. Skvělý příběh a dobře zvládnuté jeho odvyprávění.
Grandhotel Budapešť (2014)
Film s takovou zvláštní vlastní poetikou. Ani to není nějaká velká řachanda, přesto se člověk většinu děje aspoň mírně usmívá.
Annabelle (2014)
V podstatě dobrý. Pár slušných lekaček. Jinak horor jako každý jiný (teď myslím ty slušnější). Takže hodnocení strhávám spíš za neoriginalitu.