Poslední recenze (21)
Blade Runner (1982)
Úlet do jiný reality.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
HIMYM neni tak prostoduchej jako Přátelé. Barney to tam docela bombí. Zajímavý to je ještě tim, že jsou tam často různý negativní eeemoce, ale zase koukat deset řad na často ufňukanýho Teda, to po druhý jen tak nedam.
Celestinské proroctví (2006)
Přečet sem si knížku, která je výborná a pak sem brzo dal film. Moc nepřeháním, když řikam, že někdo z tý knížky vytrhal každou pátou stránku, proškrtal na nich pasáže, kde se něco moc zdlouhavě vysvětluje a tim vznikl scénář. Tak mimózní film, kterej je podle knižní předlohy, sem ještě asi neviděl. Redfield na tom filmu prej spolupracoval, nechápu. Jedna hvězda za to jak je to komický.