Recenze (1 478)
Vládcové nebes - Část pátá (2024) (epizoda)
Konecne poradnej fil, co ses tim nemaze. Jen teda nevim, proc se to jmenuje vladcove nebes, kfyz tahle jednotka byla znama nejvyssimi ztratami na zivotech i letadlech.
Zóna zájmu (2023)
Za mě tady forma přebiji obsah.
BlacKkKlansman (2018)
Tak divně zpracovány, nebavilo mě to, neoslovilo mne to a ten konec byl úplný ustrel mimo
Vládcové nebes - Část první (2024) (epizoda)
Ochutnavka
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Napínavý, ale ten konec je takový usekly
Break Point - Season 2 (2024) (série)
Slabší série než ta první. Řekla bych i špatný výběr hracu/ příběhu. Nejvíce prostoru dostávají američtí hráči a úplně se tam ztrácí nějaké celé shrnutí toho tenisového roku, nejzajímavější zvraty, nejlepší utkání...
Klub rváčů (1999)
Viděla jsem to dnes možná teprve podruhé, možná tak po více jak 20 letech. Pořád genialni. Je to sekta.
Break Point - Přítel, nebo nepřítel (2024) (epizoda)
Američani. A nejvíc mne irituji ty jejich přítelkyně. Více tenisu, méně partnerek hracu.
Break Point - Budoucnost je vaše (2024) (epizoda)
Ach to mladí, Holger je prostě nesympatickej, já ty nabubrely kecy nemám ráda.
Break Point - Prokletí (2024) (epizoda)
Sabalenko mám ráda a libilo se mi, jak Netflix se nebál si rypnout sám do sebe a svého prokleti