Recenze (4 468)
Není co ztratit (1997)
Martin Lawrence a Tim Robbins nemali ozaj ziadnu chybu,vyborna komedia...:-)
Drahý Davide (2023)
Nielen,ze je tento horor nuda ako hrom,ale este k tomu vsetkemu tvorcovia filmu tvrdia,ze je to podla skutocnej udalosti,akoze sorry,ale tomu by neuverilo ani male dieta,opat chcel nejaky americky ko*otko zarobit na svojich vymysloch a halucinaciach,odporucam psychiatricke vysetrenie...:-)
Kočka a pes: Šílené dobrodružství (2024)
Ocakaval by som lepsie hodnotenie tejto komedie,mne osobne sadla ako prdel na zachodovu dosku,typicka blazniva zalezitost,na ktoru su francuzi experti,bavil som sa ozaj vyborne...:-)
Cat Person (2023)
Ozaj zaujimava zalezitost a dobre zobrazena tema rizika randenia a toho,co moze nastat potom,ked sa jeden z dvojice rozhodne ukoncit vztah a velmi sa mi pacila herecka Emilia Jones,pekna baba...:-)
Když draka bolí hlava (2018)
Jedno fakt nechapem a to nie je prvykrat v cesko-slovenskych filmoch,ze ceski herci hovoria po slovensky a slovenski po cesky,roky rokuce sme boli jeden stat,navzajom si rozumieme co sa tyka jazyka,tak preco vsetci nehovoria tou svojou rodnou recou,ale zbytocne si komplikujeme zivot,no necham to radsej tak a co sa tyka rozpravky,neveril som,ze je az taka zla podla hodnoteni,ale ono musim priznat,ze je taka cudna,ale na odpad to urcite nie je...:-)
Železní bratři (2023)
Neskutocny,neuveritelny,smutny,depresivny,emocionalny a silny pribeh podla skutocnych udalosti o jednej americkej rodine,ktora zasvatila svoj zivot profesionalnemu wrestlingu a nezabudnutelne sa zapisala do jeho historie,clovek by ani neveril,co vsetko moze prezit pocas svojej existencie,no jedno je jasne a to,ze film sa mi velmi pacil aj vdaka skvelym hereckym vykonom,hlavne zaujal Zac Efron,ktory bol uveritelny,mne osobne nerobi problem dat plne hodnotenie...:-)
Sestra II (2023)
The Nun II je pre mna sklamanim,oproti jednotke jednoznacne kvalita klesa smerom nadol,co je ozaj skoda,kedze som sa na to velmi tesil,nepomohla ani produkcia Jamesa Wana,vacsiu cast stopaze sa viac-menej nic nedeje,atmosfera,napatie a lakacky takmer vymizli,aspon ten zaver sa mi v celku pacil,takze asi tak priemer...:-)
Prey (2024)
No bol som ochotny dat aspon dve hviezdy za tento film,az do casu,kedy prisla scena v zavere,kde chlapik stoji oproti dvom hyenam a v tej chvili zasiahne vyssia moc niekde z hora a buuum udrie medzi nich blesk a zazrak je na svete,tak toto ma ozaj dorazilo a razom je to jasny odpad...:-)
No Way Up (2024)
Jedno ozaj neviem pochopit a to,ze Steven Spielberg bol asi jeden z prvych reziserov,co natocil animal horor o zralokovi,pisal sa rok 1975 a zvladol to perfektne,no a odvtedy preslo pomaly 50 rokov,doba,technika i moznosti pokrocili obrovskym krokom vpred a viac-menej od filmu Celuste vzniklo naozaj len zopar a minimum kvalitnych zralocich movies,vacsinou to dopadlo biedne a No Way Up je toho dokazom,takze si kladiem otazku,ze kde moze byt problem...:-)
Kosmonaut z Čech (2024)
Jeden z najcudnejsich filmov,aky som kedy videl,ale prekvapujuco som to nevypol,naopak,v celku sa dalo na to pozerat,takze priemerne hodnotenie sa k tomu hodi...:-)