Recenze (14)
Když draka bolí hlava (2018)
Nic horšího jsem už dlouho neviděl. Hodně dlouho. Teroristický útok na diváky.
Kriminálka Anděl - Deset tisíc procent (2023) (epizoda)
Tak tohle se (opět) nepovedlo. Těžko uvěřitelný příběh, chování policistů nahony vzdálené realitě a ten rádoby policejní slovník je otřesný. Za mě ne.
Noční incident (2011)
Chápu, že film se nemůže líbit všem, ale tak nízké celkové hodnocení mě překvapilo. Za mě jeden z nejlepších hororů.
Víkendová Snídaně (2022) (pořad)
Za mě rozhodně ne. Dlouhé a nudné rádoby vtipné dopoledne prošpikované vlezlou reklamou...
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Jako komedie dobrý. ...přidáme houby. Když nemáte houby, dejte tam citron. A když nemáte citron, nedávejte tam nic...
Podezření - Epizoda 1 (2022) (epizoda)
Skvělý seriál, vynikající (nejen) Klára Melíšková. Není co vytknout. Těším se na další filmy s touto nadanou herečkou.
Šéfka - Odhalení (2022) (epizoda)
Nezáživné, málo uvěřitelné, překombinované. Na další díly se dívat asi nebudu. Ale dám tomu ještě jednu šanci v druhém díle.
Strážce návěstí (1976) (TV film)
Jako kluk jsem to viděl v televizi, tenkrát to byl film s hvězdičkou, a týden se mi špatně usínalo. I po letech se rád podívám, i když zážitek už není tak silný.
Kukačky (2021) (seriál)
Serial, který v moři nejapné seriálové komerce příjemně překvapil. Uvěřitelné postavy a opravdu zajímavý příběh. Zvláště chválím výkon Sabiny Remundové, která seriálovou matku hraje tak, že ani na okamžik nepochybujete, že je skutečná. Píseň Lenky Filipovy a Lenny je tou pověstnou třešničkou na dortu.
Hlava Medúzy - Hlava Medúzy (2021) (epizoda)
Jedna z nejhorších kriminálek na ČT posledních let. Policistka s pistolí se neubrání chlapovi s nožem? Dialogy katastrofální. Některé nelogické kroky policistů jsou opravdu za hranou. Takže jedním slovem zklamání.