Recenze (693)
Glen, nebo Glenda (1953)
Naprosto skvělej a ohromující film. Vlastně jak se to veme. Nečekal jsem nic a dostal jsem mrtě, takže jsem spokojenej.
Go (1999)
Čekal jsem víc... určitě to není špatnej film, ale nemůžu ho asi ani nikomu doporučit.
Goalissimo (2007) (pořad)
Jeden z nejlepších sportovních pořadů, který běžej v Česku. Rád se na něj dycky kouknu.
Godzilla II Král monster (2019)
Asi jsem se měl podívat na recenze a průměrné hodnocení, než jsem si novou Godzillu pustil. Třeba bych nebyl tak strašně strašně zklamanej. Asi ve čtvrtině filmu mě to totálně přestalo bavit, tak jsem šel dělat něco jiného, po chvíli jsem se k filmu vrátil, ale dialogy byly tak stupidní, hlavní herci a herečky tak strašně necharismatičtí a nesympatičtí a příběh plytkej, že jsem to prostě nedokoukal. Za některé efekty tomu nedávám odpad!, ale aspoň tu jednu hvězdičku. Nekoukejte na to. 20%
Good bye, Lenin! (2003)
Celkem hezké, námět zajímavý, ale jelikož jsem nežil v té době, některý části jsem prostě nemoh chytnout...
Good Mythical Morning (2012) (pořad)
Momentálně jedna s mých nejoblíbenějších show. Hlavní dvojice (Rhett & Link) se neuvěřitelně doplňují a jsou ve své show úžasně kreativní. 95% Můžete sledovat každý všední den (!!) na: www.youtube.com/goodmythicalmorning
Gorodok (1993) (seriál)
Vtipy nejsou ani trochu vtipný a ruský prostředí mi vůbec nic neříká. Nechápu, jak tohle může bejt kdekoli populární.
Gran Torino (2008)
Čekal jsem od toho něco úplně jinýho a nakonec jsem byl víc než mile překvapenej. Nabitej příběh, kterej se furt posouval dál, bez zbytečných vyplňujících příběhů vedlejších postav nebo tak, parádní postava Clinta, jeho flinta, asijská komunita, sexy bourák, interesantní představení... ez decision - 5 stars.
Grbavica (2006)
Rozhodně zajímavej film. Ale nic extra. Ne moc často se dostanu k balkánský tvorbě a proto se snažim si podobný filmy užít. Ale teda Grbavica mě moc nenaplnil. Srdceryvnej příběh nebyl dostatečně srdceryvnej, příběhy hlavních postav takový nedotažený a i přes poměrně závažný témata mi to přišlo trochu suchý. A taky to neusekli ve zrovna ideální chvíli.. Jsem čekal, že to bude ještě nějak pokračovat...
Griffinovi (1999) (seriál)
Vždy se u něj bavím. Family guy mě dostal hned napoprvé a nepustil. 95%