Recenze (694)
Sám doma (1990)
Jeden z nejoblíbenějších filmů malého Já.
Fantastická čtyřka (2005)
No, když jsem na to šel do kina, čekal jsem to lepší. Jediné co vyniká, je neuvěřitelně sexy Jessica Alba.
Pelíšky (1999)
"A komu tím prospěješ?!" se mi dycky vybaví, když si na Pelíšky vzpomenu. Skvělej film.
Spider-Man 2 (2004)
O něco lepší než jednička (zelenej goblin nebyl takovej drsnej záporák jako Dr. Octopus bo jak se menuje). Navíc scény v metru a úplně na konci jsou skvěle udělaný. Takže dost nadprůměrnej film podle komiksu.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Stále parádní film, ale po předchozích dvou mi přišel nejslabší. edit 23.12.2014: já si nemůžu pomoct, pořád dávám trojce šanci, ale nikdy mě nebaví tolik, jako předchozí dva filmy. Nevím čím to je a zas a znova se divím tomu, že obecně maj radši lidi trojku než dvojku... Ale třeba na to někdy přijdu.
Sin City - město hříchu (2005)
Bohužel trochu zklamání. Čekal jsem mnoho a ono mnoho nepřišlo. Ale grafická stylizace je úžasná, to zase jo.
Hulk (2003)
Srážim hodnocení, páč to vlastně bylo o ničem. Po zralém uvážení prostě jeden z nejhorších filmů podle komiksu. edit 3.5.2012 po zhlédnutí Avengers si u mě Hulk značně spravil reputaci :)
Futurama (1999) (seriál)
Prej že se Simpsonům nevyrovná, ha! Podle mě je Futurama ještě lepší!
Griffinovi (1999) (seriál)
Vždy se u něj bavím. Family guy mě dostal hned napoprvé a nepustil. 95%
Naruto: Záchrana snežné princezny (2004)
Čekal jsem propadák, ale nestalo se. Film si drží kvalitu nadprůměrných dílů seriálu a to už je co říct, protože seriál je výborný.