Poslední recenze (31)
Nad propastí (2023)
Mám rád skandinávskou produkci a to jako hodně. Ale tohle byl opravdu průser. Scénář o ničem,efekty ještě horší a rádoby rodinné drama a kopice lásky od dvou mužů. Možná,že i nějaký film z produkce Primy s Langmajerem je zábavnější a akčnější
Jízda smrti (2023)
Z mého pohledu ten film není úplně k zahození. Vlastně mě za celou dobu nenapadlo,že bych to vypnul nebo přetočil. Liama jsem poprvé viděl trošku uplakaného,ale zahrál to v pohodě. Stopáž je ideální film rychle uteče,resp. ujede a všechno zase dobře dopadne. Nenáročný film,který určitě neurazí.
Její tělo (2023)
Život někdy nabízí různé rozmanitosti. Snažíš se makat,být nejlepší a vlastně stačí jen maličkost a vše najednou zmizí. Sport není jednoduchý,porno taktéž asi nebude úplná pohoda,ale snaha být nejlepší tě stále nabíjí. Jenže nemoc ti všechno sebere. Film se trošku táhne,ale příběh je to určitě zajímavý a stojí za vidění. Kdyby rakovina nebyla svině,mohla být Andrea slavná,ať už ve skoku nebo v pornoprůmyslu.