Recenze (53)
Falešný princ (1984)
Profesor , ktory ma ucil nastrednej skoly bol vytvarnik tejto rozpravky :) a navyse, v detstve som ju mal rad :)
Frasier (1993) (seriál)
milujem frasiera, mozno mu ublizuje, ze neni tak znamy aj u mladsich divakov ako povedzme priatelia, ale je aspon rovnako skvely :)
Hra (1997)
Čo sa týka napätia a neistoty o ďalšom priebehu deja je David Fincher takmer GOD :)
Insomnie (2002)
Tak previnilo sa tváriaceho Robina Williamsa som este nevidel a musím povedať, že odviedol dobrú robotu :)
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Ludek je v tomto filme, asi najlepsi okrem divadla, ako ho poznam :)
Kingpin (1996)
celkom som sa zabavil, a navyse woodyho mam docela rad :)
Kokosy na sněhu (1993)
milujem tento film, a pozriem si ho este milionkrat :)
Konečná stanice (2004)
mily film, a hrala v nom, clenka mojej rodiny, tak musim dat 5 aj ked je to na 4 :)
K2 (1991)
ovela lepsie ako vertical limit, az neporovnatelne :)
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
dokonaly film :) neda sa ani vybrat najvtipnejsia scena :) ide stara babicka a nesmelo pozdravi : dobryy den :) Nazdar ! ....na tom sa vzdy dokazem zasmiat, alebo..laudo, laudaare....co s tim ? :)