Poslední recenze (53)
Černý déšť (1989)
tento film mam velmi rad :) raz ho davali cestou naspat v autobuse z chorvatska asi ked som mal 6 :)
Frasier (1993) (seriál)
milujem frasiera, mozno mu ublizuje, ze neni tak znamy aj u mladsich divakov ako povedzme priatelia, ale je aspon rovnako skvely :)
K2 (1991)
ovela lepsie ako vertical limit, az neporovnatelne :)