Recenze (835)
Suspiria (2018)
Hovadina ještě mnohem horší než původní film, ten byl aspoň výtvarně zajímavej. Ztratit s tímhle čas, to je horor.
Smůla (1972)
Strašný casting. Strašný scénář. Strašné líčení nebo spíš fyzický výraz herců. Kostýmy a auta spíš odpovídají prezentované době, ale před druhou světovou polodlouhé bujné vlasy a kotlety? He? Spíš hihi. Úplně zbytečná blbina. Když to shrnu: Někteří herci neměli v něčem hrát, někteří autoři neměli něco psát a někteří filmaři neměli něco točit. Poněvadž je to falešný jak falešná pětka.
Přišla v noci (2023)
Ano, invazivní matky známe. A bylo to už v tý chatě na prodej... Bravo.
Lék na život (2016)
Táhne se to, nemá to spád, příběh divákovi lhostejný, před očima umělohmotná konstrukce.
Československá pohádka (2022) (TV film)
Uděláno jinak, než je běžné. A moc dobře.
Noc hrůzy (2011)
Nic. Slušně řečeno.
Noční zvířata (2016)
Módní návrhář spáchal film.
Dvouproudá asfaltka (1971)
Není to jenom o filmu. Je to o tý době. A ten film ji vykreslil bez patosu.
Báječní muži na dvou kolech (2024) (TV film)
Paráda. Jak auta, tak motorky jsme pod bolševikem chvilku flikovali důstojně a nějaký ty závody vyhráli, nebo aspoň zajeli.
Exists (2014)
Na to, že ff, je to slušnej oddíl.