Recenze (714)
The Price We Pay (2022)
Ten babochlap mel bytneco jako Leatherface… Pohnutky dedka chirurga jsem vubec nepochopil a celkove to moc napinave nebylo…
Mstitelé (1982)
Vsechno se tam deje tak nejak rychle..Nicmene pekne to utika a za kouknuti to stoji
Coming Home in the Dark (2021)
Nebylo to spatny,ten konec to teda dost zabil..na druhou stranu od nejake18 minuty si clovek oddychne, ze se nemusi tahat s tema uknouranyma parchantama😀
Pomáhat a chránit (2011)
Chytry,zabavny a skvele obsazeny..
Mimoni 2: Padouch přichází (2022)
Bohuzel to postrada humor a mimoni jsou uz spise otravni nez by se clovek jejich pitvoreni smal..Je to infantilni a pribeh je taky nudny..
Krásné bytosti (2022)
Silný severský film o dospívání..už od začátku máte pocit že tohle špatně skončí.. Super herci,poutavý příběh a jedna nepříjemná scéna..
Changgowl (2018)
Je to defakto jako skvely serial kralovstvi zombie, jen to nedosahuje jeho kvalit…
Présumé coupable (2011)
Jeden ambiciozni smejd a x znicenych zivotu…
Šílená Heidi (2022)
Tvl to byla slusna blbost…
Obchodník s hrůzou (1993)
Jedna z tech lepsich Kingovin