Recenze (716)
Dřevěné uhlí (2022)
Clovek porad ceka ze se neco stane a ono nic moc..
Dokud nás smrt nerozdělí: Söring vs. Haysom (2023) (seriál)
Podle mě vraždili spolu…
Saw X (2023)
Ale jo, ve sve gore kategorii to patri po dlouhe dobe opet k tomu lepsimu..
Sound of Freedom (2023)
Moc dobrý film Kokain prodáš jednou..Dítě 5x za den po dobu deseti let…
Můj soused Totoro (1988)
Jednoduchy ale moc hezky pribeh
Beckham (2023) (seriál)
Skvely dokument o legende
Naprostý zabiják (2023)
Ale jo bylo to zabavny
MH370: Ztracené letadlo (2023) (seriál)
Pravdu se uz asi nikdo nedozvi..Nicmene vojenske cviceni NATO v oblasti vzbuzuje podezreni…
Ještěr (2023)
Benicio je proste frajer Hodne veci se dalo odtusit, ale jinak fajn detektivka..prvni polovina me asi bavila o neco vic
Uprostřed ničeho (2023)
Az na tu velrybu ktera ji pomuze najit dite a finalni scenu kde je x minut pod vodou to byl dobrej survival s fajn napady…