Poslední recenze (24)
Pět nocí u Freddyho (2023)
Jak krásně to začalo, tak špatně to končí. Posledních 20 minut cokoli podobné slovu logika neexistuje a film nás nechává s milionem otázek bez odpovědi. Škoda škoda, čekal jsem od toho mnohem víc. Za mě 50-60%
Perníkový táta (2008) (seriál)
Myslím, že recenze 12 let od vydání poslední série nezmění osud lidstva, ale i tak se musím o své pocity podělit. Za život jsem viděl mnoho seriálů, mnoho z nich mě dokázalo dostat na kolena, ale žádný z nich to nedokázal tak, jako Breaking Bad. Pokud někdo tomuto seriálu dá méně jak 5*, tak bych rád znal důvod mírnějšího hodnocení, protože tento seriál měl opravdu vše. Precizní, famózní až nadlidské pracování s postavami, detaily a samotným příběhem, který každým dílem přidával na obrátkách, až k zakončení celé pentalogie. Klobouk dolů přede všemi, kteří na tomto seriálu pracovali, protože si ani nedokážu představit, jakou práci dalo vymyslet a vytvořit něco tak geniálně brutálně a dojemně působivého jako je tento seriál. Neskutečný zážitek a myslím, že si budu ještě dlouho vyčítat, že jsem se k seriálu nedostal dřív, jak v roce 2023-24. Všechna čest. Mé hodnocení je POUHÝCH 5/5
Adikts (2024) (seriál)
Doteď nemůžu uvěřit, že je tento seriál z české dílny. Tolik hereckých premiér, potažmo pár rolí v minulosti a i tak vše klape na jedničku. Jediné co seriálu škodí je zřejmě malý rozpočet. Proto droga působí jako nápoj lásky z Harryho Pottera a u zbavení se jejího účinku je přitažené za vlasy. I tak za snahu, osobitý, místy až Hollywoodský vizuál i výkony hodnotím jasně 5/5