Recenze (124)
V.I.P. (1998) (seriál)
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Lovci lidí (2008)
Vo svojom žánre priemerná záležitosť, ktorá má lepšie aj slabšie okamihy.
Zapomenutí (1950)
Mrazivé, drsné, kruto pravdivé. Sociálnokritický film v neorealistickom ladení, ktorý je až nepríjemne pravdivý. Chudoba, hlad, bieda, násilie - tak ako pred šesťdesiatimi rokmi, tak aj dnes zamorujú mnohé časti sveta, film neodsudzuje jednotlivcov, zobrazuje biedu plodiacu bezcitnosť a zločin.
Gino Bartali - L'intramontabile (2006) (TV film)
Príjemné prekvapenie pri náhodom stretnutí. Inšpirujúci príbeh veľkého športovca v slušnom spracovaní, hoci niekedy filmu škodí prílišná sentimentalita.
Anděl zkázy (1962)
Úžasne absurdné, krásne surrealistické. Spoločenská "elita" je uväznená a prežíva to, čo nepozná, hoci v inej triede je to bežné - hlad, smäd, beznádej, zúfalstvo. K prežitiu im nepostačí pasivita, musia sa postarať sami o seba a vykúpiť...
Krev mojí krve (2009)
Táto úloha Renovi veľmi nesadla, nehľadiac na to, že príbeh je podpriemerný a nudný.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Statické (hoci slov padá až príliš), nudné, ničím nevynikajúce - typický papučový seriál :D
Azzurro (2000)
"Fantozzi" dokazal, ze nie je len komik.
112 (2006) (pořad)
Z morálneho hľadiska žumpa televíznej tvorby, zábery na mŕtve a bezvládne telá musia byť pre známych a kamarátov tým "najkrajším" zážitkom. Učebnicový príklad na mediálny hyenizmus, ktorý sa síce snaží prezentovať, že ukazuje hrdinskú prácu záchranárov, ale pravda je niekde inde. Odpad.
Soudní síň (2008) (pořad)
Niečo otrasné...divákom, ktorí si v seriáli zahrajú, sa to dá odpustiť (hoci je to často smiešne a trápne), ale "profesionálni" herci v úlohe súdnej moci sú otrasní, hrozná slovenčina, neuveriteľne amatérske vystupovanie. No a samotné spracovanie prípadov by lepšie pripravil asi aj priemerný žiak základnej školy. Jednoducho odpad.