Recenze (5)
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Emma Watson bomba. Tom Hanks kdo by ho nemiloval prostě borec řeknete si jo to se jim určitě povedlo a bylo to i šíleně zajímavé co se týče nahrávání na internet celý svůj život od rána do večera fakt super myšlenka ale jako co to bylo za pointu ten konec ? No jako tři hvězdy za průběh filmu ale vyvrcholení je o dvě dolů. V tomhle filmu se to očekávalo jako základ jít na to do kina jsem nasraná že jsem vyhodila peníze.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Romantické filmy to je moje a tenhle je romantický se vším všudy. Poznání, přátelství, vztah, a nemoct být spolu. Nemá to chybu, navíc ten konec ?? Nemá to chybu.
Světová válka Z (2013)
Podle mého žebříčku oblíbených filmů, by si člověk řekl, že jsem posedlá Bradam Pittem, ale pravda je taková, že si umí vybrat film, který je podle mě zajímavý a ráda se na něj dívám znovu. Světová Válka Z je pro mě jeden jediný film o Zombie, který se mi líbí. Nesnesu ani Já, legenda a to je tam prosím Will Smith. Tento film se povedl. Ani strašidelný, spíš napínavý, ani masochistický, spíš vědecký. Za mě 5 hvězd.
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Ten film, neměl chybu co se týče všech různých trapasů, které se člověku, tedy ženě, v životě můžou stát. Ale děj? Hlava ? Pata? SPOILER: Už od první scény bylo jasné, jak tento film dopadne. Nečetla jsem to ale doufám, že kniha je lepší jak film.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Jumanji. Miluju film, který byl natočený v roce 1995. Jako malá jsem se na něj dívala neustále, a dovolím si říct, že ho znám na zpaměť, ale tenhle byl peckovní. Dwayne Johnson v hlavní roli rozhodně nezklamal. Mělo to akci i vtip, a rozhodně to doporučuji všem, kteří ten první film viděli.