Poslední recenze (5)
Assassin’s Creed (2016)
Dejovo si vybrali vlastný dej , animus , hrdinu ... ale nakoniec to skvele prevedené súboje , Fasbender a zaujímavé zábery udržali nad vodou . 4*
Doktor Strange (2016)
A mame tu ďalšiu marvelovku . Benedictovo ego mi pokazilo prvú polovicu filmu a druhú nezaujímavá elder one , aj ked to asi tak malo byť . Opakovaný dej nepotiahne nezmyselne prehané CGI . 3.5*
Proč právě on? (2016)
Franco aj Cranston perfektný , kopec podarených vtipov , super cameo od keya . Ozaj zábavná komédia 5*