Recenze (391)
Říše slunce (1987)
Postavit film na jednom hercim kterému je 13 dokáže opravdu jen Spielberg...a nutno dodat, že bravurně...Můžeme mu děkovat za objevení Christiana Balea, ktreý na svůj věk předvedl neuvěřitelný herecký výkon...
Teletubbies (1997) (seriál)
Naprosto dokonalé a nadčasové dílo, které tato generace zřejmě není schopná plně pochopit a pojmout neuvěřitelně hluboké myšlenky tohoto psychologického seriálu...Nunu rulez :D
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
samozřejmě je to nehorázný odpad...ale jako 8letému se mě to malinko líbilo..proto ta hvězda...
Pokémon (1997) (seriál)
Jak na tohle může někdo koukat...pak z těch dětí nemají vyrůst idioti....
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Za první sérii bezkonkurenčně 5*...ale má se končit zavčasu...Bohužel dnesj jsou to podstatné a důležité peníze a lidi na slátani o člověku, který má na těle nejen mapu věznice, ale už i ameriky a Panamy pořád koukají a tak se točí vesele dál...ale nádpad a námět perfektní a kdybych hodnotil pouze první sérii tak za 5*
Rychlá rota (1989) (seriál)
Radši sem měl sice kačery, ale i tohle stálo opravdu za to :) Monty a jeho intuice a levitace při hledání sýru, je skoro totéž co můj spolubydlící na koleji umí s rumem :) Dále parádní postava Gedžitky, kdy už v útlém věku co si pamatuji jsem měl s touto myší lehce perverzní sklony...Na myš vypadala opravdu úžasně no ne? :)
Mladí v partě (1982) (seriál)
Na mě zřejmě až moc silná káva, kterou jsem místama opravdu nepobral...
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Díky tomuto seriálu znám všechny renesanční umělce :) Když nic tak tohle stačí :) Chtěl sem být díky tomu karatystou a nebo želvou...ani jedno se mě nesplnilo...
Krajní meze (1995) (seriál)
Některé díly jsou sice slabší, ale dodnes si pamatuji některé díly při kterých jsem neměl daleko k promočeným kalhotám :) Koukat se na tento seriál před spaním byl skutečně bezvadný nápad...asi tentýž jako si dát šálků kávy a energiťáky...tak do 3 do rána jsem měl o zábavu postaráno...a pokud se mě náhodou chtělo na toaletu tak jsem to držel až do rozbřesku :)
Black Books (2000) (seriál)
Četné alkoholové dýchánky sloučené s anglickým humorem jsou takřka bezchybné, ale některé díly jsou přeci jen malinko slabší.