Recenze (43)
Deadpool 2 (2018)
Musím říct, že se dalo na to koukat ale humor hlavní postavy mi prostě neseděl- Film mi přišel takový neosobní i když na mnoha místech jsem se i zasmál. Zlatá střední cesta.
Avengers: Infinity War (2018)
Dát dohromady ty nejlepší ingredience neznamená, že vznikne nejlepší jídlo. Až film zde má velké hodnocení za mě slabší 2 hvězdy. Přeplácaný dějově nezajímavý film. Spoustu dějových linii dělá ve finále větší chaos než užitek. Méně někdy znamená více. Nic moc.
Měsíc Jupitera (2017)
Blbost, blbost a ještě jednou neskutečná kravina. Ztracené 2 hodiny. Film nemá hlavu, patu. Díky hodnocení jsem se na to koukl ale to byla neskutečná chyba. Kdo se má rád a má rád svůj čas nekoukejte na to.
Po strništi bos (2017)
Tak po shlédnutí mám rozporuplné názory. Film byl hezký, příjemný a dalo se na něho koukat ale? Eda mi připadal až moc "čulatý". Děj kolem "VLKA" je nějaký nedotažený. I když se snažili udělat Vořiškovou starší, k Vetchému, kterého taky hodně zestařeli, mi to přijde jako Otec a dcera. A Voříšková vs. "VLK" mi připadalo jako jeho nevlastní dcera nebo vnučka než jako že nějaké nenaplněné touhy. Trochu mi to připomínalo Bylo nás 5. Film je sice příjemný, líbivý ale za srdce mě nechytl a nebude to žádný z těch na které bych se rád podíval znova.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Film a hlavně myšlenka se mi velmi líbila. Film celou dobu bavil, nebyla tam hluchá místa. Kdo má rád hry bude spokojen. A kdo má rád scifi a dobrodružství taktéž.
Tomb Raider (2018)
Musím říct,že se na to dalo koukat. Spousta ale, i přes celkem dobrý dobrodružný film. Za mě 3 hvězdy ale na křeč. Neurazí ale taky nenadchne.
Planeta Česko (2017)
Skvělý dokument a příležitost se dozvědět o bohatosti naší vlasti zase o něco více. Člověk by nevěřil, že ta úžasná divočina z Afriky, Asie a dalších destinací může být i u nás. Skvěle pojatý koncept podbarvený komentářem dotváří relaxační podívanou. 3,5 hvězdy.
Bajkeři (2017)
Je to blitka která nestojí za Váš čas. Už to nebylo ani směšné. Prostě trapná scéna za trapnou scénou, pokusy o vtipy. Už toho prosím Vás nechte a takové hovadiny netočte. Režiséra i scénáristu zavřít na doživotí. Byl jsem nucet koukat v rámci cesty v autobuse. Hvězda za to, že to bylo lepší než čučet v buse večer z okna.
Všechno nebo nic (2017)
Neskutečná kravina. Bohužel jsem tento film musel shlédnout (dávali ho v buse a já seděl v první řadě). Nevím jak v jiných rolích ale Michał Żebrowski podal fakt velice chabý a trapný herecký výkon. Ač mám jako herečku Táňu Pauhofovou rád, tady byla taky dost tristní. Celkově tento film byla předvídatelná splácanina všeho, co už v jiných filmech trapné bylo. Jen tady to pozvedli na vyšší level trapnosti. Kdo má rád svůj čas ať se tomuto filmu vyhne.
Králíček Petr (2018)
Otravní králíci, kteří jen kradou a ničí. Film se ztenčil jen na boj mezi novým majitelem domu a pošahaným králíkema, který se snad zamiloval do slečny,která se o ně stará. Celou dobu mi lezli na nervy jak králici vždy museli mít navrch nad novým majitelem. Nevím, zda je tento film vůbec vhodný pro děti. Králici a jejich hlavní nápln krást z cizí zahrady a ničit majetek někoho jiného mi nepříjdou 2x košer. Dle hodnocení jsem se na film těšil. Ale dětem už ho podruhé nepustím.