Recenze (1 361)
Zákon gangu (2008) (seriál)
Zhrniem 1 sériu týchto dosť netradičných synov anarchie... v prvom rade vyzerá to miestami dosť lacne, avšak to mi nevadilo, pretože ako vravím miestami... taktiež som sa párkrát zasmial nad scénarom, ktorý možno ešte nie je tak jasný v prvej sérií, takže stým ešte počkam... inak čo k tomu, motorkársky gang, ktorý funguje ako jedna veľká "rodina" (niečo na spôsob Kmotra)... po 1 sérií som ešte nespozoroval závislosť, takže je to povedzme v štádiu... celkom sa teším na pokračovanie, zatiaľ 7/10... takže po vzhliadnuti doposiaľ vydaných dielov (1.2 séria) konštatujem že 1. séria je vážne len rozjazd a čo sa týka tej druhej ide o Sons of Anarchy so všetkým čo k tomu patrí. To čo nefungovalo v prologu, tuna dokonale rezonuje a stáva sa z toho závislosť... 8/10
Hříšné noci (1997)
155 minút bezpohlavnej "srandy"... Neviem čo som čakal, ale som dosť sklamaný. Zdlhavé, ukecané, miestami nudné... množstvo známych tvári, množstvo tých, ktorý v tomto filme rozbehli svoju karieru tak ako "Dirk Diggler", ale ako vravím, aj napriek zachyteniu skutočných udalosti... toto má byť o pornopriemysle, drogách, sexe? P. Anderson asi žije v 50. rokoch, chýba mi tu šmrnc, viac života, čaro... 6/10 s odrenými ušami.
Dívka na přání (2009)
Návod ako sa stať "kurvou"... nie tak doslova, ale predsa len... Soderbergh natočil snímok, ktorý pojednáva o slečne spoločníčke, ktorá má "normálny" vzťah... cez deň pracuje ako luxusná známa pre všetko, plná súhlasov a vedomosti... v súkromi opäť vzorná priateľka, naivná, hlúpa... taktiež zachytáva, čo slečna nakupuje, upozorňuje na to čo má práve na sebe, citové rozpoloženie, postrehy... nudilo, citovo rozpoložilo... omg 3/10
Sin Nombre (2009)
Slumdog Millionaire v pochmúrnejšom a "lacnejšom" obale... hierarchia mexických gangov, láska, zrada, útek, druhá láska, vzájomné potešenie a následna smrť, taktiež nádej... snažil som sa o celkové zhrnutie bez zbytočných kecov, len dodám, že snímok "odsypal" a nenudil... 7/10
Zakletý v čase (2009)
Rozdelím to do dvoch častí... a to romanticko - dramatická časť a časť sci-fi. V danej romanticko - dramatickej časti funguje všetko ako má, dokonca som bol prekvapený, že tento snímok obchádza "romanticko-sračkoidné" klišé, na ktoré som priam alergický, taktiež ústredná dvojica potešila, v začiatkoch som si Erica Banu v tejto úlohe nevedel predstaviť, ale hm... dobre. Rachel McAdams je čerešnička na torte... no a čo sa sci-fi časti týka, strašne deravé, v podstate nič nevysvetlené, človek sa v tom miestami stráca, chaotické a nedomyslené... ako celok však 7/10
Zataženo, občas trakaře (2009)
Prekvapuje ma len, že v takomto animáku sa nájde viac symboliky, ponaučenia ako v hraných filmoch... rozoberanie súčastných problemov ako hlad, klimatické zmeny... opäť všetko podané hravou formou, samozrejme odľahčené, ale predsa len. Táto časť snímku mi v celku sadla, avšak na strane druhej to bolo o niečo slabšie... 7/10
Svítání (2009)
To svoje "know how" Daybreakers má... celkový obraz upírskeho sveta, priemyselnej mašinérie, taktiež zmena stran (upír, človek), atmosféra... to bolo fajn. Potešili aj detaily žánru ako odraz v zrkadle, denné svetlo, kôl zabitý priamo do srdca... ale tak ako upíri bez duše tak aj tento snímok postráda v tomto smere... niečo tomu chýba čo by razantne ovplyvnilo celkové hodnotenie, tým nechcem povedať, že to bolo zlé... 6-7/10
Do hlubiny 2 (2009)
Priznávam sa, vinný v plnom rozsahu... sledoval som to len kvôli Laure Vandervoort, ehm a preto 3/10 Laure a 1/10 za "príbeh"...
Případ číslo 39 (2009)
Opäť sa mi potvrdilo pravidlo, že to čo na prvý pohľad nevyhľadávam nakoniec milo poteší... na Renée Zellweger som čiastočne alergický a väčšinou ju nemusím, avšak v tomto snímku hmm... bojím sa to povedať, potešila... S počiatku som vôbec nevedel o čom to bude, nečítal som obsah ani žiadnu recenziu, takže som bol pomerne zmetený... vďaka bohu za pomerne rýchly spád, ktorý ma nenechal dlho čakať a ukázal mi celý "problém" veci. Taktiež Renée tomu prišla na koreň a začala to riešiť ako správna sociálna pracovníčka, ktorá bojuje za dobro veci... aj napriek mnohým okolnostiam 7/10
Loft (2008)
Oóo opäť jeden z takmer dokonalých zločinov... príbeh, ktorý tu už xy krát bol, avšak samozrejme podaný úplne inak... nie takto rafinovane a ukecane... útulné miestečko to "loft", aj napriek vyraznej "precíznosti" s ktorou bol scénar prevedený som našiel pár nezrovnalosti, ktoré v tak "dokonalom" svete pôsobia povedzme "matúco"... len priemer, nič viac 5/10