Recenze (31)
Dark (2017) (seriál)
Tohle už není seriál pro každého, kdo sedne k TV. Tohle už je spíše umění pro gurmány.
Muž z Vysokého zámku - Fire from the Gods (2019) (epizoda)
Takhle mě dlouho nikdo nenasral.
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Úžasný seriál, ale tvůrci se koncem rozhodli nasrat všem fanouškům do xichtu!
Rytmus: Tempos (2020)
Dokundamentů o cikánech mám už dost.
Shazam! (2019)
Celý film táhne spíše humor.
Mandalorian (2019) (seriál)
This is the way.
1917 (2019)
Super film! Iluze nepřetržitého záběru je dechberoucí a pohlcujíci.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Podle mě nejlepší sci-fi akčňák všech dob.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Finále luxusní a strašně moc bosých nohou.
Premiér (2019) (seriál)
Méně trapné než sledovat tento pořad je honit si navzájem čůráky na baru s kámošema.