Recenze (121)
Lovci hlav (2011)
Úžasné, oni ti seveřani mají hodně něco do sebe.
Stephen Hawking a jeho Grand Design (2012) (seriál)
Nemá to 3díly. Pokud vím tak jen 2 (The Meaning of Life; The Key to the Cosmos)
Incantesimo - Okouzlení I (1998) (série)
Za hudební úvodní znělku. Nevím proč všichni hodnotí jen jednu nevýznamnou část tohoto skvostu - příběh, tahoun této série je ta znělka. Ta je úžasná.
Rubber (2010)
Originální.
The Gamers: Dorkness Rising (2008)
Sračka, nic horšího jsem v životě neviděl. A to jsem to zkouknul na základě hodnocení na csfd. Nikdy nikomu nevěř!
Touch of Evil (2011)
Je to asi 15dílná série 1minutových videí. Jako celek bych dal 3, ale to by nebylo přesné. Hodnotím jen nejlepší. Gary Oldman a Jessica Chastain.
Lovci zločinců (2011) (seriál)
První 2-3 díly mě zaujaly, vypadalo to dobře, ale jak je zvykem u J.J Abramse... velmi brzo nastává nuda a své ohodnocení jsem ze 4 hvězdiček opravil na 3.
Muži v černém 3 (2012)
Nejhorší díl série, nechápu to hodnocení.
Nedotknutelní (2011)
"Dej mi bonbon" - "Žádné nohy, žádné sladkosti."
A Therapy (2012)
Mě jenom fascinuje jak na těchto krátkometrážních snímcích podle závěrečných titulků spolupracuje 50 nebo více lidí.