Recenze (121)
Jeonseolui gohyang (2008) (seriál)
Jihokorejská televizní (zvýrazněno, páč to z toho úplně srší) minisérie. Jižní Korea nasadila laťku kvality velmi vysoko, takže tohle víc nedostane... :)
Turínský kůň (2011)
Každý černobíle natočený film téměř beze slov je točen jako "umělecké dílo" a většinou i bez diskuzí za toto považován... Všichni trpí a málokdo si dovolí říct nahlas, že je to kravina, kde hluběji zamýšlený smysl lze najít jen velmi těžko a i po nalezení se názor na film vůbec nemění. Možná bych hodnotil jinak, kdyby to sestříhali na třetinu.
Lovci myšlenek (2004)
Na čtyři hvězdičky to sice není, ale jenom tři si to nezaslouží, aby to zapadlo do průměru.
Mockingbird Lane (2012) (TV film)
Těžké hodnotit jen podle pilotu, kdy seriál už asi ani nevznikne. Škoda. Určitý potenciál to má, taková modernější Addamsova rodina.
96 hodin: Odplata (2012)
Podle hodnocení jsem čekal katastrofu, no zase tak hrozný to není. Další film co mě utvrzuje nesledovat hodnocení zdejších ovcí. :D
Trio z Belleville (2003)
Terrible..
Divoši (2012)
Hustej film! Salma Hayek, ač jsem víceméně její příznivec tak tenhle film spíš potápí... jako jediná.
Firma (2012) (seriál)
Pořád jsem si nemohl vzpomenout odkud znám Juliette Lewis (jednu z hlavních rolí). ÁÁÁÁ mys hrůzy s Robertem de Niro, hrála tam tu mladou holku. :) Trochu zestárla..
The Mountie (2011)
Udrželo to moji pozornost celý film a to je u nízkorozpočtového filmu většinou vyjimečné. +1 hvězdička za podhodnocení filmu a hned to vyskočilo o pět procent nahoru. :)
Banshee (2013) (seriál)
Rozhodně to vypadá zajímavě. Hodnoceno po prvním dílů. 3+++