Recenze (762)
Maraton lásky (2007)
Simon Pegg to drží nad vodou, viacmenej ako stále. Inak je to len priemerná komédia, ktorá obsahuje pár skvelých pasáží (hlavne tréning a vypichnutie pluzgiera), ale rozhodne by jej prospelo menej dojímavých scén a viac gagov.
Willow (1988)
Pekné, jednoduché a podstivé efekty, rozmanitosť, humor, priamočiarosť, atmosféra, akcia, dobrodružstvo, veľkolepá výprava, sympatickí herci, hudba...veľmi príjemný fantasy film.
Souboj Titánů (1981)
Jeden z najlepších fantasy filmov všetkých čias! Fantastické triky, parádna atmosféra (boj s medúzou!) a úžasné dobrodružstvo plné nezabudnuteľných scén a monštier. Tlčie tu srdce Raya Harryhausena. P.S.: Remake z roku 2010 sa môže ísť zahanbene zahrabať. Originál vypadá aj po 30 rokoch neporovnateľne lepšie, hravejšie a hlavne z neho srší nadšenie tvorcov, pričom z toho nového Súboja titanov srší len túžba po prachoch.
Černá hodina (2011)
Tak až takúto hrôzu som namojdušu nečakal! Nefunguje tu vôbec, ale VOBEC nič. Žiadna atmosféra, žiadny rešpekt z nepriateľa (kto by sa už bál nejakých svetlušiek?), na kino odporné špeciálne efekty, neustále pobehovanie po prázdnej Moskve, ULTRA MEGA ukecanosť každých 5 minút, žiadna aspoň priemerne zábavná akčná scéna, slabí herci...sračka a kludne by to mohlo ísť aj do rebríčka najhorších filmov csfd.
DC Showcase: Jonah Hex (2010)
Dobrá atmosféra, pekná animácia, spád, charizmatický hrdina, len škoda, že to nemalo lepší príbeh. Inak to však samozrejme absolutne prešťalo hranú verziu s Joshom Brolinom o 100%. Prosím si ďalšiu animovanú porciu Jonaha Hexa.
Pád do tmy 2 (2009)
Part 2 ponúka v podstate identickú hororovú jazdu ako predošlý diel. Zmenilo sa len obsadenie (čiastočne), pribudlo viac vydarených lakačiek (trhlo ma asi 5-krát), strach z neznáma (tak dobre fungujúci v prvej polke originálu) sa vytratil a jaskyňou sa putuje tentokrát naopak ako minule. Masky jaskynných glumov veľmi podarené, krv tečie prúdom a postavy konajú rovnako debilne ako naposledy. Tvorcovia naviac porušujú vlastné pravidlá, keď slepé monštrá útočia veľmi presne a aj bez toho, že by niekto vôbec vydal nejaký zvuk a to ma dosť sralo. Aj napriek výhradám som sa však bavil slušne.
Vládce knih (1994)
Originálne detské fantasy zložené z hranej a animovanej časti. Pre malé dieťa veľmi vhodné dobrodružstvo, ale dospelému publiku to už v dnešnej dobe nemá čo ponúknuť.
Space Jam (1996)
Mal som 9 rokov, keď to išlo v kinách a nemôžem povedať, že by ma to nebavilo. Rozhodne obstojná pestrofarebná uletená zábava pre deti.
Rychlejší než smrt (1995)
Kuriózny western. Má slušnú výpravu, nápadité duelové prestrelky a plejádu zaujímavých hercov, no celý film je brzdený nudnou báchorkou o pomste (je skopírovaná z Vtedy na západe, no úroveň westernovej klasiky nedosahuje), slabým scenárom a topornou hlavnou predstaviteľkou. Natočené je to však pekne.
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Čumilové nás čtou, protože tam nebyli. Smetánka proto, aby věděli, kde byli. A my musíme vědět, kde se tohle všechno děje...... Čisto priemerná a nie veľmi vtipná romantická komédia s uchádzajúcou prvou polovicou.