Oblíbené filmy (10)
Sedím na konári a je mi dobre (1989)
Krásný a poetický film o nepoetické poválečné době někde na slovenské vesnici, kdy každý měl nějakou tu skvrnku na duši a taky na kádrovém profilu... Dle mého mínění nejlepší Jakubiskův film s herci, kteří tu hrají, jako o život. Jo, jo, takovej je život...
Nespoutaný Django (2012)
Uživatel J*A*S*M mi mluví z duše, jen bych dodal, že já mám o trošku radši Djanga než Pancharty - Christoph Waltz tu dostal více prostoru a v kombinaci s Quentinem to je hoooodně třaskavá směs v zubu na péru.
Od soumraku do úsvitu (1996)
Asi se tenhle film nebude spoustě lidí líbit, ale kdo má rád Tarantina a Rodrigueze si ho užije stejně jako já. Brutálně srandovní film s hvězdným obsazením, jenom ho nebrat vážně...!
Gauneři (1992)
Pension pro svobodné pány (1967)
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Příběh Alvina Straighta (1999)
Zelená míle (1999)
Zfilmovat knížky Stephena Kinga asi není vůbec jednoduché a jen máloco se povede. Ale tenhle film se opravdu povedl - 5* se vším všudy a bez výhrad. Napsat, že jsem se bavil asi není to pravé, já prostě KOUKAL a mám toho filmu plnou hlavu.