Recenze (105)
I Like Bike (2011) (pořad)
Konečně čerstvý větřík nad zasmrádlým rybníčkem českých TV - magazín pro vyhraněnou skupinu diváků (zkouknout to pravidelná divačka Šehrezády v Ordinaci, nebo Ženy za pultem, tak se nedivím, že se z toho posere) - ale je svůj a díky za něj!!! Možná nejsem až tak objektivní, bo su taky motorkář.
Nebezpečná sopka (2005)
Slovo "Sračka" už tu někdo použil, p..ovina je moc sprostá, tak já použiju "HUMUS". Naprostý výplach všeho špatného. Nekouat - přehlédnu-li ztrátu času, hrozí akutně i ztráta duševního zdraví.
Zpověď americké nevěsty (2005) (TV film)
Byl okolnostmi přinucen se koukat. Naivní a naprosto debilní záležitost vyvolávající křeče v hlavě i v břiše.....
Hra o trůny (2011) (seriál)
Velmi zajímavá záležitost už od titulků prvního dílu (mimochodem i ty musím hooodně pochválit společně s hudbou). Především díky velmi kvalitnímu hereckému obsazení a tomu, že se na seriálu viditelně neškudlilo. Jako každý seriál je i tento pěkně užvaněnej, ale kupodivu, tady to beru jako nezanedbatelné plus.
Světová invaze (2011)
Slaboučký film, jehož solidní vizuálno potápí naprosto trapné dialogy a všechno okolo. Nehodí se ani jako agitka zelených (bez)mozků pro vstup do jejich neohrožených řad.
Transformers (2007)
Ty 4 hvězdy jsou jen při té dokonalé konstelaci, kdy člověk vypne hlavu (tedy aspoň tu myslící část) a jenom kouká... nejlíp s papudeklovou pixlou plnou popcornu na klíně
Doktor pro zvláštní případy (2010) (TV film)
Námět dobrý, začátek dobrý a pak už to jde šupem do kytek. Z konce jsem měl žaludeční potíže...nebo že by to bylo tím bramborovým salátem od Štědrého dne....
21 gramů (2003)
Film poslepovaný z množství časových střípků, což mě ze začátku poněkud ...iritovalo... Ale časem jsem to začal chápat jako pozitivum. Po shlédnutí tohodle filmu bych řekl, že 21 gramů je pro některé lidské duše zatra málo...
Hlídač č. 47 (2008)
Hodnotím film, kdybych hodnotil herecké výkony měli by to Karel Roden a Vladimír Dlouhý za *****.
Dračí klon (2003)
Škoda slov...