Poslední recenze (6 890)
Deep State (2018) (seriál)
Prvá séria bola celkom dobrá. Mala síce pomalý rozbeh a 2-3 diely trvalo, kým sa veci trochu vyjasnili a pochopili sme kto proti komu a prečo ide. Ale tá osobná línia hlavného hrdinu, ktorý sa najprv snaží zachrániť svojho syna a následne aj celú svoju druhú rodinu, bola dostatočne napínavá a tešil som sa ako záporáci dostanú na frak. Lenže tam bola aj hrozne prekombinovaná politická línia v ktorej tajomný zloduch manipuluje aj samotného prezidenta. To už bolo príliš WTF. Vďaka tomu k plnému zadosťučineniu nemohlo dôjsť ale aj tak prvá séria stojí za to. Mark Strong má charizmu a akcia je oldschool pekne krásne analógová. 6/10. V druhej sérii po Strongovi preberie žezlo jeho syn, ktorý za veľa nestál už ani v tej prvej. Osobné línie išli bokom a naplno sa riešili politické čachre. To ma vôbec nezaujímalo. Nezachráni to ani ako vždy skvelý Walton Goggins a stále vydarená akcia. Proste ma to nudilo a len som preskakoval na akciu. 4/10. Celkovo priemerný seriál, ktorý mal radšej skončiť po prvej sérii. 5/10.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Pri jednotke som mal pocit, že sa zastavil čas. Pri dvojke som čas videl cúvať. Fakt. Prisahám. Snyderovi by už nikdy nikto nemal dovoliť čokoľvek režírovať. 1/10.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Neviem či je spomalený film, Snyder alebo ja. Ale mal som pocit, že sa zastavil čas. Kopírka Star Wars a Siedmych statočných dopadla katastrofálne. 2/10.