Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Ikdyž zbožňuju všechny filmy Indiany Jonese, tento skvěle vyniká mezi ostatními už jen proto, že Harrisonovi tady výborně sekunduje skvělý Sean Connery, coby jeho táta. Vynikající a nezapomenutelné scény !!!
Legenda o vášni (1994)
Návrat do budoucnosti (1985)
Osudový dotek (2004)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Sedm let v Tibetu (1997)
Pro mě je tohle absolutně největší filmové dílo. Jedinečný film, můj nejoblíbenější a nejlepší, který jsem viděl. Ikdyž se skvělé knižní předlohy drží spíše rámcově a není tak obsáhlý. Kniha: Sedm let v Tibetu / Sieben Jahre in Tibet, autor: Heinrich Harrer, rok vydání originálu: 1953.
Statečné srdce (1995)
Jelikož spojení USA a výborně natočený historický film z evropských středověkých dějin, podle skutečných událostí a s životopisnými prvky, není v podstatě možné, tohle filmové dílo zůstane patrně navždy tím nejlepším, které spojuje výše uvedená kritéria.