Recenze (629)
Absolventka (2009)
Neuvěřitelně milej film s krásnou Alexis :)
Absurdistán (2008)
Absolutně absurdní pitomost..
Absurdistán (2006)
Už teď mam okolo sebe bandu blbců... Tohle by mě zabilo...
Acid House (1998)
No.. a tak jako každý příběh má určitou reálnou pointu... Nicméně občasná extrémnost nebyla tak nutná... A u třetího příběhu jsem byla mrtvá smíchy :D:D
Action Man (1995) (seriál)
Ach bože...to byl jedinej serial, kvuli kterýmu jsem si davala jako malá budíka, aby mi náhodou něco neuniklo :DD
Addamsova rodina (1991)
Addams Family.. Zas jsem se na to dnes po dlouhý době podívala... Geniální černej humor.. a Wednesday mě vždycky uchvátí :D
Agent bez minulosti (2002)
Četla jsem. Viděla jsem. Miluju Damona. 5*. Tečka.
Ajťáci (2006) (seriál)
Roy, Moss, Jen.. A zařazení geniálního Richmonda nemá chybu :D "Blik.. blik...blik.. pak čekám.. chvíli nic.. a POTOM! ... Dva Bliky.. " - "Páni. nedivím se, že Vás to tolik nervuje.. " netřeba dalších slov.. :)
Alenka v říši divů (1951)
Jedna z nejkrásnějších Disneyovek, co člověku vždycky připomene dětství :)
Alf (1986) (seriál)
ALF je prostě dokonalej :) Vidět to po tolika letech.. V člověku to budí hezký vzpomínky :)