Recenze (353)
Okupace (2021)
Okupace je pro mě nejlepší český film za dlouhááááááá léta (ale neviděl jsem všechny... ani většinu...vlastně ani podstatnou menšinu...jaj!) a benzínem ze mě vymyla můj dlouholetý názor, že už nemusíme točit o komunismu žádné další filmy, že už stačilo, že už jakoby dobrý, že vlasntě díky, ale už s tím dejme pokoj. Možná, když si budeme vyprávět o naší národní nátuře (jestli taková věc existuje) a lidské povaze takhle upřímně, občas syrově a vlastně hrozně vtipně - tak jsem schopen ještě nějaké "komunistické" filmy schopen pojmout. Takže mi klidně takovým cynismem okupujte diváckou pozornost častěji, molodci...
Jak prodávat drogy přes internet (rychle) - Inspirováno životem (2020) (epizoda)
Ty montáže jsou čím dál tím lepší. Občas mám při nich pocit, že jsem si taky něco líznul. Skvělý.
Král (2019)
Ooooo....
Válka ve Vietnamu (2017) (seriál)
Nový rámec dokonalosti pro historické dokumenty.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
To je tak hrozně skvělé.
Obchodní dům (2017) (studentský film)
Vtipné, melancholické, smířlivé, moravské...pecka + super + díky za tu vzpomínku na Prior.
Krajinou domova - Jezerní hory (2017) (epizoda)
Neříkám nic!
Spider-Man: Homecoming (2017)
V současné době (léto 2017) se komiks vlastně asi lépe natočit nedá (?) - po všech těch vlách ctrl+c a ctrl+v velmi cool.
Černé zrcadlo - Pád střemhlav (2016) (epizoda)
Joe Wright, kterého jsem asi neviděl orchestrovat od Pokání, neuvěřitelně vede zpátky nejlepší TV tvorbu dneška. Ano ano ano.
Zyma v ogni (2015)
Tohle není snaha o to s odstupem bilancovat ukrajinskou revoluci. Je to syrová, autentická a angažovaná věc, která je hluboce procítěná a jen ve chvíli, kdy si člověk uvědomí probíhající momentum je schopen pochopit vnitřní duši těchto 102 minut. Jako film je to bezchybné, jako výpověď je to upřímné.