Poslední recenze (13)
Top Gun: Maverick (2022)
Naprostá pecka. Představte si USA film o letadlech v jeho nejlepší formě. Je tam všechno, rebel, co umí, láska, stíny minulosti, přátelství, vlajka USA, letadlová loď. Zvuk je skvělý, kamera úžasná a Maverick lepší než za mlada. Mám rád původní film, a při sledování jsem byl celou dobu tak nějak dojatý, a trochu Američanům záviděl. Moje žena si to spojila se žhavými výstřely a celou dobu se smála. Slyšel jsem jak při jedné scéně zašeptala Ramado. Ale je to film roku. Minimálně.
Like House (2021) (pořad)
Je to špatné. Vybrali lidi bez nějakého rozhledu (i vzhledem k věku), inteligence, charismatu. Jestli jsou cílovka děti kolem 12-16, tak je to naprosto nesmyslná forma i obsah - to jim mohli pouštět porno. Nedokážu si úplně představit dospělého, kterého tohle osloví. A co jsem viděl, tak naprosto nejzoufalejší existence je ten odbarvený chlapec. Ale k pobavení je, když tam ta děcka dávají rozumy. A pak like a dislike.
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Tohle je prostě klasika. Samozřejmě, že už bylo provařeno X témat a motivů, ale pořád ten správný rytmus. Dokážou to uhrát i bez akčních přestřelek a bez toho, že by někdo z týmu byl v každé sérii unesen nějakým šílencem. A to je ještě hlavním motivem samo vyšetřování a detektivové neřeší svoje rozpolcené nitro nebo rozpadající se rodinu.