Recenze (81)
Kalvárie (2014)
Krásné překvapení.. hluboký emocemi nabitý malý film. Měl jsem radost s obsazení, které je navíc bezchybné!
Dylan Moran: Off the Hook (2015)
Je to pořád skvělé, ale když to srovnám s Monster nebo What It Is.. tak musím nutně hvězdu ubrat..
Zlatý Glóbus 2011 (2011) (pořad)
Podruhé a ještě houšť! Takhle se to má dělat! :) Díky Ricky!
Zlatý Glóbus 2010 (2010) (pořad)
Za Gervaise a jeho dokonale nekorektní hostování. Ten chlap by měl za to dostat metál.
Ricky Gervais Live 3: Fame (2007) (pořad)
Stand-up jako sled tematických vyprávění.. přišlo mi, že až příliš přesně nacvičených, ovšem bez chyby fungujících. Ricky at his best.
Louis C.K.: Live at the Comedy Store (2015) (pořad)
Jeho jediný slabší stand-up. Doufám, že i do budoucna..
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Tady jsem se zamiloval do Emily.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Konečně závěr, jaký jsem chtěl vždycky vidět!
Nestyda Louis C.K. (2007) (pořad)
Jedno z jeho tří nejlepších vystoupení. Smíchy jsem brečel (doopravdy).
Odbor městské zeleně (2009) (seriál)
Krásně vykreslené karikatury lidiček na malé radnici.