Recenze (81)
Černé zrcadlo - Nenávist národa (2016) (epizoda)
Slušný závěr série - hlavně svým myšlenkovým záběrem.. Začíná to jako hodně zajímavá detektivka a pak to krásně sklouzne k thrilleru. V závěru si tvůrci (zřejmě kvůli omezenému rozpočtu) pomohli snad až příliš velkou scénáristickou zkratkou a ta ten výsledný dojem trochu pokazila. Přesto těžký seriálový nadprůměr. 4 a půl hvězdy.
Černé zrcadlo - Pád střemhlav (2016) (epizoda)
Vykreslení dystopického světa ovládaného sociální sítí v první polovině je až fyzicky nepříjemné. Po skončení jsem měl chuť sprostě nadávat některým mým blízkým..
Černé zrcadlo - Zkušební verze (2016) (epizoda)
Tohle bylo teda dost nepříjemné(všechna čest). Závěrečná černohumorná pointa lahůdková:)
Neon Demon (2016)
Film je parafrází jeho hlavní postavy. Je vizuálně dokonalý navenek a prázdný a povrchní uvnitř. Možná chce autor tímto přístupem přimět k zamyšlení...co vlastně od filmu očekáváme? A co očekáváme od krásých modelek a od módních fotografů a návrhářů? Nic než jednorozměrnou krásu? A výsledek? Dopadne film, stejně jako jeho hlavní postava, ve spárech závistivých zvracejících kritiků?:)
Čokoládoví čmuchalové (1985)
Na tenhle film mám zvláštní vzpomínku. Táta mě chtěl vzít jako malého kluka do kina na "Jestli se rozlobíme budeme zlí". V našem malém městě tehdy fungovala dvě kina a on si je buď spletl, anebo chtěl tohle prostě vidět. Každopádně si pamatuju, jak jsem první polovinu filmu pořád doufal, až se konečně objeví Bud Spencer a Terence Hill a místo toho tam nějaký úchyl v tygřích rukavicích škrtil vnadně oblečené ženy:)) Ale asi kvůli té čokoládě se mi to docela líbilo. Za to, že mi to utkvělo v paměti dvě hvězdy..
Leon (1994)
Již zařazeno do kategorie "klasika" v tom nejlepším slova smyslu.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Mrzí mne, že jsem tomu neodolal. Dvě hodiny v hajzlu. K ději nemá smysl nic psát, tak jen poznámka k designu: V jedničce měly ty talíře takový elegantně dokonalý děsivý tvar. Tady jen všechno jen megavelké, rozeklané a radoby zajímavé.. a když vás u invaze z vesmíru nebaví ani design korábů... :/
Zvětšenina (1966)
Kdo hledá, nenajde.
Popstar: Vše pro slávu (2016)
Už od dob Saturday Night Live je tahle partička kolem Samberga zárukou kvality. Jejich inteligentní a občas trochu přisprostlý humor v kombinaci s mistrně produkovanou hudbou působí v krátkých vymazlených klipech (hlavně SNL Digital Shorts https://www.youtube.com/watch?v=Nr9y40F3qu4) jako zjevení. Proto jsem se dost těšil na celovečerní verzi... A dopadlo to dost nemastně neslaně. Jako by se něco podělalo v procesu výroby. Ta vtipnost tam je, ale nedaří se ji ve filmu prodat. Na to jak je celý příběh pseudokumentu absurdní v něm chybí over-the-top momenty, kterých jsou právě ty krátké klipy plné. Třeba Justin Timberlake, který v krátkých klipech těžce vládnul, byl tady úplně zazděn. Drobné vtipné epizodky nejsou dotáhnuté k pořádné pointě, ale jen tak na půl dechu doběhnou a jede se dál. Škoda, mohl to být nářez.60%
Spectre (2015)
Dlouhé, ale přitom nenaplněné. Kde je osudovost setkání s úhlavním nepřítelem? Kde je jiskření s osudově přitažlivou Bond Girl ala Vesper? Ani napodruhé to zvednout dojem nedokázalo.