Recenze (982)
Aféra Thomase Crowna (1999)
Pěkné tři hvězdičky, je to takový milý, romantický film.
Agent bez minulosti (2002)
Nějak filmu chybí atmosféra a místy se vleče, škoda.
Agresivní virus (2014) (seriál)
Kdyby nebyla část postav po lobotomii, tak by to bylo lepší. Nicméně se někdy na druhou sérii asi podívám. Tak už jsem viděl i druhou sérii, hodnocení zůstává. Třetí série byla dobrá.
Akta X - Série 10 (2016) (série)
Návrat Akt X vítám. Ale nemile mě překvapilo, že jde zatím jen o šest dílů, přičemž několik z nich jsou navíc parodie, sice vtipné, ale uvítal bych je v rámci komediálního seriálu, nikoliv seriálu, kde čekám tajemno.
Alf (1986) (seriál)
Po letech jsem viděl znovu první sérii. A musím naštěstí říci, že humor se nevytratil. Byť pár dílů je slabších, stejně se mi celkově první série dost líbila. Viděl jsem pak i další série. A musím potvrdit, že si seriál 4 hvězdičky zaslouží, vzhledem k tomu, že se na něj jde dívat opakovaně.
Alf - Alfovy výjimečné Vánoce: část 1. (1987) (epizoda)
Příběh je fajn, ale v Alfovi bych raději více humoru.
Alf versus U.S. Army (1996) (TV film)
Celkem zdařilá rodinná komedie. A nevadilo mi, že z původních postav je zde jen Alf.
Alpha Dog (2006)
Prvních cca 30 minut značně nezáživných, to jsem zvažoval, že se nedodívám. Bylo štěstí, že zbytek filmu začal být lepší, až tedy na tu iritující hudbu. A rovněž byly nesympatické hlavní postavy, které nebyly zrovna z nejbystřejších, v mnohých momentech jim ani nešlo jejich chování uvěřit.
Amélie z Montmartru (2001)
Takový zajímavý film, ale neokouzlil mě.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
První série byla určitě na 4 hvězdičky, duchařský příběh byl ok. Druhá série byla v první půli fajn (hodně za to mohl "Sylar"), ve druhé půli jí začal docházet dech. Ale podívám se určitě i na třetí. A zatím dávám celkově 4 hvězdičky. Tak jsem viděl i třetí sérii (něco jako mnohem slabší Hrdinové), připadala mi nejslabší, tak za 2 - 3 hvězdičky, ale nechám celkové čtyři. Tak už jsem viděl i čtvrtou sérii - z panoptika, je za takové 4 hvězdičky.