Recenze (371)
Slunce, seno, erotika (1991)
Kdyby to v televizi neopakovali každý půlrok,tak bych se pár vtipům i zasmál ale protože to neustále opakují tak už je to trapné.
Slunce, seno a pár facek (1989)
Vypnout,zapomenout na starosti a dostaví se celkem slušná zábava.Jasně...není to žádné veledílo ale slušná komedie? To ano.
Slunce, seno, jahody (1983)
Jestli to takhle za komoušů opravdu chodilo(jako že ano),tak díky bohu že jsem tu dobu nezažil.
Autosalon (2005) (pořad)
Mám to rozdělené.Na Top Gear se dívám kvůli zábavě a dobrodružstvý.Na autosalon kvůli recenzím.Víc ale od toho nečekejte.Není to Top Gear.60%.
Moto cestou necestou (2011) (seriál)
Já bych to tak špatně neviděl.Díly z Brazílie se mi i líbily.Samozřejmě na top gear to nemá ani náhodou,ale jako kulisa dobrý.
Trosečník (2006) (pořad)
Tak tohle bylo trapný.Doufá. že tohle neviděl Jeff.Platí to i na Robinsonův ostrov.
Kdo přežije (2000) (pořad)
Skvělý pořad.Díval jsem se na všechny řady a líbily se mi.
Griffinovi (1999) (seriál)
I když to v žádném případě nemá na Simpsonovy či Futuramu ale pořád se u toho dá vypnout a jen se bavit.Nejlepší je podle mě parodie na film Poltergeist a Stewieho "Všechno ti dávám".
Rebelové (2001)
Překvapivě skvělý český film.Nejsem sice fanoušek písní ze 60tých let ale jelikož se v tu dobu film odehrává,tak to skvěle dokresluje dobovou atmosféru.
Dr. House (2004) (seriál)
Velice zábavný a zároveň naučný a zajímavý seriál.Je skvělé jak tvůrci dokázali skloubit postavu Dr.House jako neohrabaného pitomce a zároveň nepostradatelného lékaře.Hugh Laurie zde předvádí nepřekonatelný výkon a jeho hlášky opravdu pobaví.Škoda že poslední série už není to pravé.95%.