Recenze (15)
Jánošík - Pravdivá historie (2009)
Ztracený čas, velký zklamání.
American Horror Story - Hotel (2015) (série)
Začátek série super, ale kvalita a napětí má sestupnou tendenci. Uvidíme, co bude ke konci a Gaga jako herečka? Mě absolutně nepřesvědčila, je to spíš o kostýmech a občasné větě, než o Globu....
Šéfové na zabití 2 (2014)
....ale jo, dalo se to, jednička byla tedy si myslím vtipnější... opět jsem se nejvíc zasmála u "zkažených" záběrů na konci :) trošku mě mrzí některé opakující se vtípky, jinak to šlo.
Šéfové na zabití (2011)
Osvěžující komedie, pobavila. Aniston v nezvyklé roli, Spacey boží maniak, Farrell uvěřitelný idiot :) jsem zvědavá na dvojku.
Pět nejlepších (2014)
?? Oslnivě bouřlivě vtipná?? na film jsem se těšila, ale od začátku se neskutečně nudím, že by mi přišlo něco vtipné? Ani ne. Některé dialogy tak nudí, že ani energy drink mě neprobral. Až scénka z diskotéky se S+S+G je vcelku vtipná. Jinak prostě hrůza.
Blair Witch: 20 let poté (2016)
Život je krátký na sledování takových blbostí, nemluvě o točení takových braků :( ztráta času, zlatý první film.
Terkel má problém (2004)
Tenhle film mám ráda, je to příjemná oddechovka, viděla jsem ho několikrát a pokaždé najdu něco jiného, proč se smát, sprostá slova k tomu prostě patří a dabing Ebena je taky boží, Pampeliška Vyhulstromová - dokonalá máma, berte film s nadhledem a pobavíte se.
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Dvěma slovy: Nic moc.... musím souhlasit s jedním komentářem - kráva na tom všem byla asi nejlepší.... škoda :(
Šaman (1992)
Podle mě výborný filmek - stále aktuální téma, humor, dobrý scénář a Seanovi tu roli opravdu věřím. Ráda se na něj tak 2x do roka podívám - dokonce ho mám i na VHS :D
Vánoční prázdniny (1989)
Tenhle film jsem si kdysi nahrála na VHS a můžu ho vidět kdykoli - v létě, v zimě, je to jedno, to asi svědčí o tom, že ho mám fakt ráda. Super humor a Chase je v téhle roli prostě boží, být jeho ženou, tak ho už dávno zabim :D :D Jediné, co mě opravdu mrzí je fakt, že existuje několik dabingových verzí, ta původní je nejlepší, protože v ostatních je vynecháno spoustu božích vtipů, takže pokud můžu doporučit, hledejte nejstarší dabing :) jednoznačně super zábava