Recenze (21)
Náš vůdce (2008)
Pouštěla bych tento film povinně na každé střední škole. Vizuální podoba nebezpečí bývá mnohdy účinnější než stohy přečteného.
Nezvaný host (2007)
Trochu jiný pohled na imigrační problematiku a jedno probuzení zkostnatělého profesora za rytmů bubnů.
Hotel Veselý hřbitov (2010) (TV film)
Asi jsem úplně nepochopila, co mi kdo chtěl tímto dokumentem předat. Pouštěla jsem ho s představou, že bude o sorele, ale vlastně vůbec nevím o čem byl. Spojení Havířova a hotelu International bylo podle mě úplně nesmyslné, stejně jako rádoby rázovité figurky z Havířova. Nemělo to děj, nemělo to logiku, nemělo to smysl. A to ani nebudu komentovat pokus o experimentální hudbu.
Lov na boháče (2006)
Primárně mi strašně lezla na nervy ústřední dějová linie chudáka, který udá všechny své naspořené peníze pro nějakou zlatokopku a i když se film trochu zvedne, pořád se té pachuti nemůžu zbavit.
Transformers (2007)
Největší překvapení Shia LaBeouf. Tenhle kluk mě zaujal už v Constantinovi a klidně může mít našlápnuto na velkou kariéru.
Americká krása (1999)
Scéna s igelitovým sáčkem mě úplně dostala. Málo který film na mě působil tak sugestivně. A pohled Kevina Spaceyho zuřivě cvičícího...není co dodat
Love Story (1970)
Co chcete rict o petadvacetilety holce, ktera umrela....kazdy vi,jak to skonci a kazdy si cely film preje, aby to tak nebylo a k tomu vsemu hraje fenomenalni hudba
Vlak dětství a naděje (1985) (seriál)
Helena Růžičková ve své životní roli.
Nezapomeň na mě (2010)
Zvláštní, jiné...už dlouho mě žádný film v kině takhle nedostal.
Umění lhát (2009)
Milý film na sobotní odpoledne...:)