Recenze (332)
Jako v bavlnce (2020)
Už dlouho jsem neviděla film, kterej by měl tak neotřelej námět a tak dobrý herce, ale přitom strukturu příběhu absolutně nahouby. Všechny postavy vyjma snad důchodců v důchoďáku jsou odporný lidi a neni absolutně na čí stranu se postavit. Celou dobu doufáte, že všichni umřou bolestivou smrtí. Na konci všichni záporáci najednou uzavřou pakt o spolupráci a o rozřešení filmu se postará jediná pozitivní postava příběhu...škoda že ta jediná pozitivní postava je týpek, kterej se v příběhu objevil na dvě minuty, s příběhem vůbec nesouvisí a nikomu na něm nesejde. Jakoukoliv radost z konce spolehlivě podivně vymrazí pocit, kolik nevinnejch starejch lidí kvůli tomu přišlo o poslední šťastný roky života a už jim to nikdo nevrátí. Payout příběhu uplně naprd. Pro diváky, kteří se v příbězích vážou na postavy, je to fakt nešťastnej film.
Jak se staví sen (2007) (pořad)
Občas v těch bytech vyprodukujou vážně neuvěřitelný kreace...sice v těch prostorách vytvářejí zajímavé interiéry, ale občas jim ujede fakt, že v tom má pak někdo bydlet. A jejich povinná počáteční "šou" se snahou efektivně a hlučně rozbít celej starej obsah domu na padrť je neuvěřitelně trapná...
Jak vycvičit draka (2010)
Bezzubku definitivně kreslili inspirováni malým roztomilým rozverným koťetem:-D Je to k sežrání:-D
Já, padouch (2010)
Fakt je, že ten film neni nic moc, ani jako pohádka to neni nic moc, přestože se mu vlastně nic ani nedá zvlášť vytknout, ale kvůli scénám s Mimoněma stojí prostě za to:-D Ee, pačku? Nekeleme pačku! Nenenene, pačku. Áááá, pačků! NE NE NE HRAČKU! Jo, jo, jo pačku! Pff...:-DDDD
Jen proto, že jsme jiní (2008)
Film o homosexuálech napsaný heterosexuály a cílený taky na heterosexuály. Ovšem nikoliv cílený na jejich osvětu a pochopení, ale cílený na to, aby se u filmu necítili nepohodlně a měli mýlný dojem, že když se jim tento film líbí, jsou vlastně liberální. Proto taky kupříkladu jediná milostná scéna, kterou v něm najdete, je podivný úlet gaye s ženou.
Jen trošku štěstí (2006)
Jenom další naivní kravina s Lohanovou. Ztráta času.
Jiný život (2019) (seriál)
Víteco, přijde mi, že si tu kinematografii kurvíme sami:-D Když vidim tu kritiku mezinárodně, řikám si, proč jsme mohli 40 let zpět se klanět Star Treku plnýmu technoblábolů, 30 let zpět Star Wars plnýmu blábolů a absolutního fantasy(co 30 let, zrovna teď pařim Star Wars hru :-D), 20 let zpět dokonce na sebe citovat hlášky ze Stargate a dneska máme nosíky příliš nahoru, když spaceship scifi show neni dostatečně vědecká a logická:-D
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Řeka kýče a vodopád conanovsky namachrovanejch kravin:-D Docela sranda. Ale odchod z kina mne zanechal bez výraznějších dojmů. Předlohu jsem nečetla, ale tušim, že velký díl vin jde na triko jejímu staletému příběhu:-) Té nátuře Tarzana to naprosto odpovídá. Scénář to zabíjel naprosto maximálně. Ale jak řikám, zasmála jsem se docela dobře:-) A ta aportující megaropucha byla zvráceně roztomilá...
Jumper (2008)
Já teda sice moc nechápu, co proti tomuhle lidi maj...ale neřešim to. Já u toho teda byla do poslední chvíle napjatá jak špagát. Nevim, prostě si nemyslim, že film postavenej na akci je automaticky špatnej. Nemusí všechno hned mít hluboce intelektuální zápletku, ne? A doprčic že napínavý to bylo. A vizualita neměla chybu. Oddechovka? Ano. Nenáročná? Ano. A proč ne? Jde o to, jestli baví, ne? Nemusí to přece být pokaždé jako Zelená míle...
Kaktusový Jack (1979)
Je to prostě westernová verze kreslené Looney Tunes pohádky o kojotovi a ptákovi. Akorát že pták je obvykle vychytralej, tady je jeho obdoba v podání Schwarzíka stejně blbá jako Kojot-Jack. Jako odpočinek to ujde, ale popadat za břicho se nebudete, jelikož jenom celou dobu recyklujou známé kreslené gagy.