Recenze (369)
Keurosing (2008)
Uff....hodně silný a ten happy end mne dorazil.
Kingdom (2014) (seriál)
Po prvním dílu velká očekávání v podobě MMA zápasů a fajnových bitek. Bohužel seriál o tomhle z daleka není...spíše zabředá do spletitých problémů lidí okolo...a zápasení je to poslední o co tam jde. Já očekával seriál kde se bude zápasit něco málo řešit, poté zase zápasit atd. nic jiného jsem od toho nechtěl,ale bohužel to tento seriál nedopřává. Škoda. Myslím že 2. sérii si nechám ujít.
Kmotr II (1974)
Uff...velmi zdlouhavé a táhlé zklamaní. Opravdu nechápu co v TOP desítce dělá. Že by pocta režiséru ?
Konečná (2013)
Objektivně by to byly za dvě hvězdy, ale za comeback Arnieho a sem tam dobrá scéna je jedna hvězda navíc. Škoda jen, že si neodpustili ty "proarnieovský kecy" ke konci filmu, prapodivný souboj na mostě, který byl "evidentně točen v exteriérech nikoliv před nekvalitně animovaným zeleným plátnem :) A otázka na konec : když už konečně Forest pořádně opět zaperlí v nějakém tom filmu v hlavní roli" ?
Konzultant (2013)
Nudné a nic neříkající dialogy provázeli film po celou dobu ( a bohužel stopáž filmu tomu nepřispěla). Hromada hereckých es nevyužita. Scénář dle mě velmi nedotažený. Škoda Ridleyi ....škoda.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Tak na to jaké to mělo ambice na začátku a jaké hvězdné obsazení nás provádělo nesmyslným dějem, je to hrůza. Konečná přestřelka kdy 20 kovbojů a 20 indiánů bojuje asi 15 minut s mimozemštani při kadenci co 5 vteřin to jeden mrtvej člověk (a přeci se udrželi) je nudná až nesmyslná...je to jít jako proti nasranýmu medvědovi se školní flusačkou.
Král (2019)
t. Chalamet - řekl bych, jeho zatím nejlepší herecký počin.
Králové léta (2013)
Biaggio - forever. Ten by si zasloužil film :)
Králův dvojník (2012)
Příjemné překvapení. Špetky humoru vkládány do tohoto dramatu osvěžily toto dílo.
Krokodýl: Návrat do krvavé laguny (2007)
Jediný proč tomu dávám dvě *, tak je za tu krásnou přírodu a nádhernou scenérii, která je tam zobrazena v první půlce filmu to byla opravdu nádhera, ale jinak nuda..... pár pěkných záběru...pár leknutí....pár jasných smrtí...... žádné pořádné napětí. Doporučuji Black water.