Recenze (16)
Chata v horách (2012)
Jeden z mála hororů, na který bych se mohla dívat dokola. Nebála bych se ani případného pokračování. :)
Raiders of the Lost Shark (2015)
Pozor, letí žralok!
Masakr v Texasu (1994)
Můj první texaský masakr. :) Hodnocení není extra slavné, ale pro mne je to jeden z nejoblíbenějších. Vlastně mám ráda všechny.
Sto krvavých akrů (2012)
Začínám milovat australskou produkci. Angus Sampson odvedl opět dobrý výkon, i když v tomto kousku mě více zaujal Damon Herriman.
Řezníci (2003)
Černá hororová komedie jak má být. Mads Mikkelsen nezklamal.
No Telling (1991)
Na tento film jsem se opravdu těšila. Ve finále jsem byla malinko zklamaná, ale nemohu říct, že by to byla ztráta času. Zvrácenost nemá hranice.