Oblíbené filmy (9)
Divoká banda (1969)
Občan Kane (1941)
Lovec jelenů (1978)
Barry Lyndon (1975)
Modrý samet (1986)
Amer (2009)
Quantum of Solace (2008)
Na první zhlédnutí příliš hutné sousto; s každým dalším se opájím dechberoucí střihovou skladbou, která se neostýchá v bondovce využívat postupy Pudovkinovy konstruktivní montáže. Velice bohatý zážitek s neuvěřitelně silnými střihovými momenty (Tosca, verbování Matise...)
Hon (2012)
Po roce zase film, který se dostal skrz moji tvrdou formalistickou skořápku až k mému srdíčku.