Poslední recenze (39)
Šógun (2024) (seriál)
Někdo se podíval na serial Shogun z roku 1980 a řekl si, že to dokáže lépe. Lze kladně ocenit hudbu a kostýmy, ale vše ostatní je katastrofa. Zatím co v původním seriálu se Richard Chamberlain postupně učí japonsky a oči mu jiskří poznáním, v očích Cosmo Jarvise je vidět jen prázdnota. Role lodivoda je stěžejní pro celý příběh a tento výběr se nepovedl. Verze 2024 se snaží uchopit hlavní body verze 1980, ale bez kopírování. Takže momenty sází nesmyslně a děj moc smysl nedává. Rozhodně doporučuji se podívat na verzi 1980.
Everest (2015)
Neskutečně silný příběh, dech beroucí záběry a velké životní ponaučení. Snímek nelze jinak než doporučit, ideálně na velkém plátně.
Interstellar (2014)
Novoroční dárek 2016 od HBO. Nemyslím si, že jsem byl unavený, ale zakřivený časoprostor mě totálně odzbrojil. Když film skončil, jen jsem si říkal "Co to sakra bylo?". Dlouhé, nezáživné, přemíra fňukání a věci které nedávají smysl.